پرینتر HP401d تک کاره لیزری مشکی |  این پرینتر لیزری ؛ تنها قادر به چاپ معمولی سیاه و سفید به صورت تک و دو رو  می باشد. و صدالبته از سرعت چاپ بسیار بالا و مقبولی (۳۳ برگ در هر دقیقه ) برخوردار است . که چاپ حدود ۵۰۰۰۰ برگ در ماه را پوشش می دهد . از این رو برای مصارف اداری و شخصی و خانگی کاملا مناسب و مکفی می باشد . امکان اتصال به کامپیوتر از طریق کابل USB 2.0 می باشد. فاقد قابلیت اسکن فکس و کپی می باشد . و به طور کلی این پرینتر از محبوب ترین و رایج ترین محصولات اچ پی در بازار مصرف و بین عموم کاربران بوده و کارایی و کیفیت بالایی را ضمن هزینه کاملا مناسب به کاربران ارایه می دهد .

پرینتر HP401d

  1. پرینتر HP401d تک کاره لیزری مشکی
  2. تکنولوژی چاپ : لیزری
  3. نوع چاپ : معمولی ( سیاه و سفید )
  4. سرعت چاپ : سرعت بسیار بالا حدود ۳۳ برگ در دقیقه (A4) _ دارای توان چاپ ماهانه حدود ۵۰۰۰۰ برگ
  5. قابلیت چاپ دورو : دارد
  6. قابلیت اسکن ؛ کپی ؛ فکس : ندارد
  7. رنگ بدنه : مشکی
  8. اتصال به رایانه از طریق کابل USB ( توجه داشته باشید؛ امکان اتصال از طریق شبکه اینترنتی به رایانه و یا اشتراک گذاری بین چند کامپیوتر ندارد. و اگر به چاپگری با این مشخصات نیازمند هستید ؛ می توانید از پرینتر های سری 402d استفاده کنید. )
  9. ظرفیت سینی کاغذ : به طور استاندارد حدود ۲۵۰ برگ
  10. حافظه : ۱۲۸ مگابایت ( شما می توانید در صورت نبود کاغذ ؛ اطلاعات اسناد و فایل مورد نظر خود را ذخیره نموده و در زمان دیگری به چاپ برسانید . )
  11. ابعاد دستگاه : ارتفاع ۲۶.۷ سانتی متر × طول ۳۶.۸ سانتی متر × عرض ۳۶.۴ سانتی متر
  12. وزن : حدود ۱۰ کیلو گرم
  13. سازگار با انواع سیستم عامل های موجود اعم از ویندوز ؛ لینوکس ؛ مک ؛ …
  14. دارای صفحه نمایشی LCD جهت کارایی آسان تر و جذاب برای کاربران
  15. ظاهر زیبا و بدنه مقاوم و با کیفیت

پرینتر HP401d

نمایندگی اچ پی ایران| پرینتر HP401d

 

در این مقاله مفتخر بودیم جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با انواع پرینتر ها و کارایی آنها به بررسی اجمالی پرینتر HP401d بپردازیم . اگر به دنبال یک پرینتر با کیفیت بالا و با دوام هستید ؛ قطعا هر یک از پرینتر های اچ پی بسته به نوع نیاز و تقاضای شما از بهترین گزینه های پیش رویتان می باشد . چراکه چاپگر های این برند همواره محبوبیت بالایی نزد عموم کاربران داشته و در صدر بازار بوده اند . در نتیجه برای دریافت اطلاعات بیشتر در راستای انتخاب بهتر ؛ پیشنهاد می شود تا با کارشناسان نمایندگی اچ پی ایران همراه شوید . تا از خدمات بی نظیر آن بهره مند شوید .

 

نمایندگی اچ پی ایران
پرینتر HP401d

نکات کاربردی در استفاده از پرینتر | پرینتر HP401d

  1.  از آنجایی که کارتریج ها و تونر ها از اجزای جدایی ناپذیر انواع پرینتر ها هستند. پس بهتر است تا بدانید نوع کارتریج مناسب این چاپگر ( پرینتر HP401d )؛ HP 80A ( لیزری و تک کاره ) می باشد که ظرفیتی حدود ۲۵۰۰ برگ را با رنگ مشکی شامل می شود .
  2.  ضمن استفاده بهتر و بهره وری بیشتر از دستگاه چاپگر خود( پرینتر HP401d ) از راه دور ؛ پیشنهاد می شود تا از اپلیکیشن های کاربردی ؛ Apple Airprint برای سیستم عامل ios و HP eprint برای اندروید استفاده کنید .
  3. برای محافظت بیشتر از دستگاه چاپگر خود ؛ از قرار دادن آن در محیط با دمای بالا بپرهیزید .