پلاتر های 8 رنگ | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با پلاتر هایی که توانایی بالاتری در ترکیب رنگها و چاپ اسناد به کاربران می‌دهند توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در نظر داشته باشید که پلاتر های 8 رنگ اچ پی در دست ماشینهای اداری professional و محبوب کمپانی قرار گرفتند. زیرا که بسیاری از کاربران در زمینه چاپ به دنبال دستگاه هایی هستند که کیفیت و عملکرد مناسبی را ارائه می دهد. تمامی این ویژگی ها در سری پلاتر های 8 رنگ به خوبی دیده می‌شود.

همین موضوع باعث شده تا کاربران توجه ویژه ای به این دسته است ماشین های اداری داشته باشند. در گزارش های اخیر بسیاری از کاربران درخواست آموزش نصب پلاتر های HP را از کارشناسان ما در نمایندگی داشتند. از این رو تصمیم گرفتیم تا آموزشی مختصر در این باره برای شما آماده کنیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با آموزش نصب ، وارد لینک قرار گرفته شوید.

 

پلاتر های 8 رنگ

این دسته از پلاترهای کمپانی اچ پی از سری ماشین های اداری با کیفیت و محبوب در زمینه ی چاپ به حساب می آیند . شما می توانید با توجه به تمامی ویژگی های مورد علاقه و ایده آل خود دستگاهی مرتبط با ویژگی های چاپ و اسناد خود تهیه کنید . از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی عملکرد چاپگر ها با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

 

پلاتر های 8 رنگ
پلاتر های 8 رنگ

 

 

ترکیب دقیق تر رنگ ها و ساخت اسناد با بالاترین کیفیت ، از اصلی ترین اهداف هر مجموعه می باشد. بسیاری از کاربران برای رسیدن به اهداف خود در چاپ به دنبال پلاتر های رنگی با کیفیت یکپارچه و بدون محدودیت هستند.این افراد باید از چاپگر های عریض 8 رنگ در زمینه ی کاری خود استفاده نمایند. دلیل استفاده از کارتریج های جوهرافشان رنگی در 8 رنگ چیست؟ هنگامی که یک دستگاه نیاز به چاپ اسناد گرافیکی ، تصاویر و ترکیب رنگ با جزئیات کامل دارد . از این حجم از کیفیت و رنگ  در اسناد خود استفاده می کند. در بخش های بعدی در ارتباط با عملکرد 8 طیف پلاتر های اچ پی اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم داد.

 

HP 8-color plotters

اهمیت پلاتر های هشت رنگ در زمینه ی چاپ به خصوص چاپ عکس بسیار زیاد و قابل اهمیت می باشد. پلاتر های کمپانی اچ پی که از هشت رنگ در زمینه ی چاپ استفاده می کنند غالبا توانایی بیشتری نسبت به ، رسم و به نقش کشیدن اسناد را دارند. عموما از این دستگاه ها در سازمان ها و ارگانهای نقشه کشی ، طراحی و … استفاده می شود. لازم به ذکر است که این نوع دستگاه ها علاوه بر مزایای خود دارای ، معایبی نیز هستند که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم داشت. پلاتر های هشت رنگ اچ پی نیاز به مراقبت بیشتری در زمینه ی هد و کارتریج دارند. البته بسیاری از افراد برای صرفه جویی و استفاده ی فرا تر ، این دستگاه ها را به صورت تانک دار تهیه می نمایند.

 

 

HP 8-color plotters

 

 

به عنوان مثال ، برای آشنایی بیشتر با دستگاه های 8 رنگ ، ما سری HP 6200 را خدمت شما معرفی می نماییم. این دستگاه در دسته پلاتر های عریض Wide کمپانی اچ پی قرار گرفته است. وزن تقریبی این دستگاه بیش از 100 کیلوگرم اندازه گیری شده است.  این دستگاه دارای هشت رنگ کارتریج و چهار عدد هد می باشد. همچنین ابعاد این دستگاه به 1970*690*1370  می رسد. اصلی ترین موضوع در ارتباط با چاپ این دستگاه مربوط به رزولوشن بالای 2400*1200 DPI رنگی این دستگاه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما همراه شوید.

 

آشنایی بیشتر با پلاتر Z6200

 

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با چاپگر عریض HP DesignJet Z6200 اطلاعات مفیدی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در قدم اول این دستگاه با تکنولوژی چاپ جوهرافشان ، از هشت عدد کارتریج در رنگ های اصلی می باشد. این دستگاه ها از 4 رنگ اصلی کارتریج ( مشکی ، آبی ، زرد و قرمز ) تشکیل شده اند. در ادامه این دستگاه ها از چهار کارتریج فوتو در جهت چاپ اسناد استفاده می کنند. به ترتیب کارتریج های فوتو پلاتر های هشت رنگی چون 6200 شامل خاکستری ، مشکی فوتو ، آبی فوتو و قرمز فوتو می شود.

رنگ های فوتو به عنوان یکرنگ جانبی در قالب تیره تری در پلاتر های اچ پی فعالیت دارند.شما کاربران گرامی می توانید با استفاده از این چاپگر با فرمت عریض که برای متخصصان خدمات چاپ طراحی و ساخته شده  است . اسناد دلخواه خود را به چاپ برسانید. همچنین لازم به ذکر است که HP 6200 دارای چهار هد برای کارتریج های خود می باشد. سرعت‌های خروجی با کارایی بالا، در این دستگاه ، مناسب برای ارگان ها و ادارت شلوغ می باشد.. به لطف اسپکتروفتومتر تعبیه شده در سری 6200 ، دقت و ثبات رنگ جلوه ی زیبایی را به کاربران ارائه می دهد.

 

شارژ کارتریج پلاتر های هشت رنگ HP

از آنجایی که هزینه ی قطعات مصرفی روز به روز ، رو به افزایش می باشد ، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند. تا قطعات مصرفی اورجینال مصرفی خود را مجددا شارژ نمایند. دسته ی دیگری از افراد نیز برای بهره وری بیشتر از پلاتر های هشت رنگ در ابعاد و سایز های متفاوت به دنبال تانک دار کردن پلاتر ها هستند. شارژ کارتریج های اچ پی ، امریست که طی سالیان گذشته توسط مصرف کنندگان انجام می شود. با این که کارتریج های شارژ شده ، کیفیت اسناد را همانند کارتریج های شرکتی چاپ نمی کنند. ولی باز این حال بسیاری به دنبال شارژ کارتریج های خود می باشند.

پیشنهاد می شود تا برای شارژ کارتریج پلاتر های هشت رنگ حتما به مراکز مجازی که از جوهر اورجینال و شرکتی استفاده می کنند مراجعه داشته باشید زیرا که عملکرد جوهر های متفرقه باعث آسیب و خلل در هد و پردازش پلاتر های HP می شود.! همچنین شما می توانید جهت مراجعه به نمایندگی پلاترهای اچ پی HP در ایران با ما در ارتباط باشید.

 

 

شارژ کارتریج پلاتر های هشت رنگ HP