کارتریج hp 26a لیزری مشکی | ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تصمیم داریم تا یکی از مهمترین و پر فروش ترین کارتریج های لیزری مشکی اچ‌ پی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. با ما همراه باشید. همچنین لازم به ذکر است که شما کاربران گرامی می توانید با توجه به تهیه و خرید این کارتریج ها با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید.

 

کارتریج hp 26a

کارتریج های لیزری مشکی اچ پی سری 26 با شماره ی فنی CF226A توسط کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه شدند. با استفاده از کارتریج های شرکت تی اچ پی شما می توانید مزایای چاپ خود را به حداکثر برسانید. اسناد حرفه ای را در سریعترین زمان به چاپ برسانید.

همچنین بدون کوچکترین افت در کیفیت اسنادتان ، از ادامه ی مسیر چاپ خود لذت ببرید. طبق اظهارات کمپانی اچ پی ، کارتریج لیزری مشکی HP 26A توانایی چاپ تا 3100 برگه A4 را به کاربران ارائه می دهد.

 

کارتریج hp 26a
کارتریج hp 26a

 

 

وزن این کارتریج 700 گرم بوده و با احتساب جعبه ، این کارتریج لیزری به یک کیلوگرم می‌رسد. همچنین با توجه به ویژگی های منحصر به فرد 26 در چاپ باید اضافه کنیم که این قطعه به عنوان مواد مصرفی پرینتر های لیزری چون 402 و 426 اچ‌پی قرار گرفته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعاتی که در کارتریج های اچ پی بکاررفته و کارایی آنها با ما همراه شوید.

 

M 402N , MFP 426 fdw

در حال حاضر تصویر داریم تا دو پرینتر محبوب از طریق پرینترهای لیزری مشکی اچ پی hp را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. چنانچه که قصد خرید پرینتر های لیزری مشکی اچ پی را دارید می توانید با کمک کارشناسان ما و توجه به این بخش تا حد قابل توجهی دستگاه خود را بررسی و انتخاب نمایید. نوع کاربری پرینتر HP 426 به صورت اداری و سازمانی بوده و شما می توانید با توجه به قابلیت های ویژه ی آن ، از این پرینتر در فضا ها متفاوت ، نهایت استفاده را ببرید.

اچ‌پی 426 به عنوان یک چاپگر چهار کاره توسط کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده است. این دستگاه قابلیت پرینت ، اسکن ، کپی و فکس را به عنوان یک چاپگر اداری به کاربران ارائه می دهد. یکی از نکات مثبت و قابل توجه در این دستگاه کیفیت بالای چاپ اسناد می باشد. دستگاه 426FDW با قابلیت وایرلس و چاپ دورو خودکار ، کیفیت 1200 نقطه در اینچ را دارا بوده و به جزئیات کامل را به کاربران ارائه می دهد.

همانند چاپگر 426 ، چاپگر 402 نیز از سری پرینتر های لیزری مشکی اچ پی به حساب می آید که از کارتریج 26A استفاده می کند. این پرینتر در مقابل چاپگر 426 ، به عنوان یک دستگاه تک کاره به بازار عرضه می شود. توان کار ماهانه ی آن چیزی حدود به 80 هزار برگ محاسبه شده است. شما می‌توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر 402 اچ پی با کارشناس ما همراه شوید.

 

M 402N , MFP 426 fdw
کارتریج hp 26a