پرینتر اچ پی hp 479 : این  دستگاه چاپگر ۴ کاره با تکنولوژی چاپ  لیزری  که برای استفاده در محیط اداری و شرکت ها و استفاده شخصی کاملا مناسب هست. دارای انواع کارکرد مثل چاپ ، کپی، اسکن،فکس و… می باشد و توانایی چاپ معمولی و رنگی با سرعت بالایی (حدود ۳۰ صفحه در هر دقیقه) و نیز چاپ دو رو  را دارد.

دارای قابلیت شبکه بی سیم wi_fi  (که امکان ارسال فایل از طریق تلفن همراه و یا تبلت و دیگر دستگاه های  هوشمند و…را از راه دور فراهم می کند) و همچنین اتصال به کامپیوتر با استفاده از کابل  USB و همچنین اشتراک گذاری چاپگر در شبکه کامپیوتری بین دیگر دستگاه ها می باشد. به همراه یک صفحه نمایشگر لمسی و رنگی جهت کارکرد آسان تر شما عزیزان و کیفیت و طراحی ظریف و زیبا.

 

 

 

پرینترهای لیزری رنگی چندکاره HP
پرینتر اچ پی hp 479

 

 

 

پرینتر اچ پی hp 479

خب همانطور که میدانید ؛ امروزه پرینتر های چندکاره لیزری از پرکاربرد ترین لوازم جانبی هر رایانه ای؛ به خصوص در محیط کار و اداری ؛ به شمار می روند. و کمپانی اچ پی مانند همیشه ؛ در تولید و ارایه انواع  پرینتر های لیزری  پیشرو بوده است.

در ادامه این پست به همراه هم مدل hp479  را مورد بررسی قرار می دهیم . برای آشنایی بیشتر با انواع پرینتر های اچ پی ؛می توانید با کارشناسان نمایندگی ما همراه شوید.

این چاپگر چند کاره لیزری که به طور معمول برای استفاده در شرکت ها و آموزشگاه ها ساخته شده اند؛ مانند تمامی محصولات اچ پی بهره وری بیشتر و شیوه کار ساده تر و البته با هزینه کمتر را ارایه می دهند . 

 

 

 

 

پرینتر اچ پی hp 479

 

 

 

hp multifunction color laser | پرینتر اچ پی hp 479

 

  1. مناسب برای انواع کار کرد: چاپ ، کپی ، اسکن ، فکس ،ایمیل و …
  2. سرعت چاپ (سیاه و سفید): حداکثر 28 صفحه در هر دقیقه
  3. سرعت چاپ (رنگی): تا 28 پوم
  4.  نوع چاپ : رنگی
  5. سایز چاپ : A4
  6. ابعاد دستگاه: ۴۷.۲ × ۴۱.۶ × ۴۰ ( سانتی متر)
  7. وزن دستگاه :  ۲۴ kg
  8. ظرفیت سینی کاغذ بصورت استاندارد حدود ۳۰۰ برگ تا حداکثر ۸۵۰ برگ می باشد .
  9.  گردش کار پیشرفته و وای فای دو باند ؛ امنیت تقویت شده . رابط کاربری جدید و انرژی کارآمد ؛ و طراحی فشرده و مشخصات سخت افزاری رقابتی  ؛ و قابلت مدیریت SMB  از دیگر امکانات این  چاپگر می باشد .
  10.  اتصال به کامپیوتر و یا اشتراک گذاری در شبکه کامپیوتری و نیز شبکه بی سیم wi_fi  که این امکان رو فراهم می کند تا شما بتوانید فایل های خود را با استفاده از گوشی همراه خودتون و دستگاه های هوشمند دیگر برای تهیه نسخه چاپی آن از راه دور به دستگاه چاپگر ارسال کنید.
  11. همچنین این دستگاه می تواند در صورت نبود کاغذ در سینی خود اطلاعات دریافتی حهت فکس را در حافظه خود ذخیره کند.
  12. این چاپگر چند کاره لیزری کیفیت خوب و ظاهر مدرن و زیبایی دارد . و البته فقط برای کار با کارتریج های دارای تراشه hp (جدید یا استفاده شده) هستند . به طوریکه از اقدامات امنیتی برای مسدود کردن کارتریج ها با تراشه های دیگر(غیر از hp) استفاده می کنند.

 

 

 

پرینتر hp 479

 

 

 

مشخصات تونر | پرینتر اچ پی 479

همانطور که می دانید یکی از مهمترین ، قطعات در پرینتر های لیزری رنگی بالاخص پرینتر اچ پی hp 479 ، مربوط به قطعات مصرفی می شود. این قطعات همچون ، کارتریج و تونر نقش اساسی در چاپ رنگی دارند.  پرینتر اچ پی hp 479 در دسته چاپگر های لیزری رنگی قرار گرفته است. پس طبیعتا باید از چهار عدد کارتریج در زمینه ی چاپ اسناد اداری و خانگی استفاده نماید.

ما در این بخش تصمیم داریم تا با معرفی این کارتریج ها ، زمینه ی مناسبی را در جهت آشنایی کاربران با قطعات زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای خدمت شما کاربران ارائه دهیم.  مدل تونر کارتریج : hp 416A دارای یک ظرفیت تونر: 2400 برگ در رنگ مشکی و 2100 برگ رنگی می باشد.

اگر شما هم از کاربران محصولات این کمپانی باشید ؛ حتما به کیفیت بالا ؛ کار کرد راحت و آسان و طراحی ظریف و زیبای محصولات آن پی برذه اید. شما می توانید با خرید این چاپگر کاربردی ؛ از بهترین وبه روز ترین کارایی ها ؛ آن هم با به صرفه ترین قیمت استفاده کنید ؛ و تمامی امور روز مره و نیز هر گونه امور مختلفی را براحتی انجام دهید. برای نصب نرم افزار های مربوط به پرینتر اچ پی خودتون ؛ می تونید به سایت support.hp.com مراجعه کنید.

 

قطعاتی که برای پرینتر اچ پی hp 479 در شرکت موجود است | سینی کاغذ پرینتر اچ پی hp 479 / فیلم فیوزینگ پرینتر اچ پی hp 479 / کیت کامل کارتریج و درام پرینتر اچ پی hp 479 / بلید پرینتر اچ پی hp 479