لپتاپ G9 Power زدبوک HP | تمامی کاربران اچ پی با قابلیت ها و عملکرد لپ تاپ های زدبوک آشنا هستند. هدف اچ پی از ساخت لپ تاپ های زد بوک ارائه یک محصول پر قدرت ، با کیفیت در زمینه سخت افزاری بالا می باشد. به طور کلی طراحی و پردازنده ی این سری از لپ تاپ های اچ پی به صورت خاصی شکل گرفته است. پلاتفرم سازنده و طراحی این سری از لپ تاپ های اچ پی خاصی طراحی و اجرایی شده است. در ادامه در زمینه ی سخت افزاری این دستگاه های اچ پی بررسی های بیشتری را انجام می دهیم.

 

 

لپتاپ G9 power

این دستگاه اچ پی برای گردش های کاری سه بعدی متوسط، ویرایش های با کیفیت P1080، و انجام امورات شبیه سازی و تجزیه و تحلیل داده ها توسط کمپانی اچ پی به کاربران توصیه می شود.رایانه شخصی زد بوک عملکرد شما را در تمامی مراحل گرافیکی و سخت تثبیت می نماید . امنیت و کیفیت باور نکردنی ZBook را با قیمتی باورنکردنی و مقرون به صرفه در نمایندگی رسمی فروش اچ پی در ایران تهیه کنید.

لذت استفاده از یک پردازنده ی core i9 را با سری G9 زدبوک تجربه کنید. پردازنده ی قدرتمند این دستگاه به شما کمک می کند تا در هیچ زمینه ای دچار مشکلی نشوید.

به راحتی با استفاده از سری گرافیک NVIDIA GPU RTXTM با بزرگترین پروژه های خود با NVIDIA RTXTM A2000 8GB GPU به آسانی جلو ببرید. پردازنده ی پر سرعت با حجم گرافیکی بالای خود به شما کمک می‌کند تا تز پردازش با کیفیت بالا بهرمند شوید.

 

لپتاپ G9 power
لپتاپ G9 power

 

Quality processor

با استفاده از سری زد پاور شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای لذت استفاده از یک سیستم پردازش با کیفیت را تجربه کنید . زد بوک ها همواره به پردازنده های خود بسیار معروف و محبوب می باشند.

کوالیتی بالای رم و گرافیک فناوری جدید اچ پی اجازه ی دستیابی به هر هدفی را به کاربران خود می دهد.پس از آنباکس این دستگاه متوجه ی کیفیت بالای ساخت و عملکرد صحیح و منظم پردازنده ی این لپ تاپ می شوید.یکی از ویژگی های این دستگاه مربوط به طراحی و ساختار مدرن آن می شود.همچنین شما می توانید جهت کسب آشنایی بیشتر در ارتباط با پلتفرم جدید مادربردهای HP در دسته ی لپ تاپ های خلاق HP G9 زدبوک ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

ویژگی لپ تاپ های خلاق اچ پی

با توجه به تمامی ویژگی های آن ، لازم است بدانید که شما می توانید بدون هیچ محدودیتی خودتان را در چالش های متفاوت قرار دهید . زدبوک سری G9 با عملکرد بالای خود در دسته لپ تاپ های Creative pros قرار دارد. همین موضوع باعث شده تا افرادی که به دنبال ایجاد محتوا های و لپتاپ خلاقانه اچ پی می باشند. از قابلت های ویژه ی این دستگاه نهایت بهره را ببرند.

همچنین یکی از ویژگی های خاص این دستگاه مربوط به کیفیت بسیار بالای صفحه نمایش و پیکسل های آن می شود که می توانید بدون هیچ محدودیتی از کیفیت فول آن استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.

 

ویژگی لپ تاپ های خلاق اچ پی