لپتاپ FQ0040NR نت بوک HP |  در این بخش تصمیم گرفتیم تا شما را با سری نوت بوک های hp بیشتر آشنا نماییم. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین آشنایی با نسل محبوب و پر طرفدار نوت بوک های hp با ما در این زمینه همراه باشید. لازم به ذکر است که اچ پی محبوب ترین سازنده های ماشین های رایانه ای در جهان به حساب می آید.

از این رو این کمپانی بشدت در تلاش است تا بتواند محصولات خود را روز به روز گسترده تر کرده و همچنین  فناوری و تکنولوژی بروز خود را در دستگاه های جدید اعمال نماید. همچنین مصرف کنندگان نیز بیشتر از هر عامل دیگری به موفقیت و محبوبیت این دستگاه ها کمک کرده اند . پس با توجه به تمامی خدمات مربوط به HP ما در ادامه به سراغ سری محبوبی از نوت بوک های اچ پی خواهیم رفت.

 

لپتاپ FQ0040NR

 

این سری از لپ تاپ های اچ پی جز دسته ی نوت بوک ها و لپ تاپ های روزمره اچ پی قرار گرفته اند. اچ پی برای ارائه محصولی با قابلیت کار به صورت روزمره ترجیح داده تا این نت بوک را به نمایندگان خود معرفی نماید. در نظر داشته باشد که این نسل از لپتاپ های اچ پی با نام تجاری Hewlett Packard و مدل FQ0040NR پا به عرصه ی ماشینهای رایانه ای گذاشته اند.

پر ارتباط با پردازنده ی لپ تاپ HP notebook FQ0040NR باید بدانید که ، AMD با پردازنده ی 3020e خود منتظر بر طرف نمودن دستور کاربران می باشد. این نت بوک اچ پی برای اولین بار توسط کمپانی در سال 2020 با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی تولید شد.

 

لپتاپ FQ0040NR

 

هدف اچ پی از بکارگیری این دستگاه در فضاهای کاری ساده و خانگی می‌باشد. از این رو پیشنهادی نسبت به استفاده های سنگین و گیمینگ از این سری دیده نمی شود. نوع کیفیت قطعات این دستگاه مانند تمامی قاب ها ، کیبورد ، صفحه نمایش ، موس پد و … بسیار قابل توجه و بالا می باشد. همین موضوع باعث شده تا این دستگاه بتوانند برای نویسندگی و ایجاد محتوا های متنی در هر زمینه ای گزینه ی مناسبی به حساب بی آید. البته باتری قدرتمند و پر توان این محصول هم باعث شده تا کاربران بتوانند ساعت ها بدون نیاز به شارژ و برق از لپ تاپ خود استفاده نمایند.

 

HP notebook

نت بوک ها همواره در دسته بندی لپ تاپ های اچ پی دارای جایگاه و کاربرانی  مخصوص به خود بودند. نوع طراحی و عملکرد این دستگاه باعث شده تا بتوانیم در فضاهای مختلف و دلخواه خود از قابلیت های لپ تاپ FQ0040NR استفاده نماییم . صفحه این دستگاه دارای ابعاد 14 اینچی می باشد . شما کاربران گرامی می توانید با توجه به نوع کار خود ساعت ها پشت FQ0040NR بنشینید و کارهای خود را انجام دهید. بدون اینکه در چشم خود احساس خستگی کنید. یکی از دلایل این موضوع مربوط به صفحه مات کمپانی اچ پی میشود.

 

HP notebook | لپتاپ FQ0040NR
لپتاپ FQ0040NR

 

قابلیت صفحه مات بر روی لپ تاپ های hp عملاً باعث شده تا بتوانیم. ساعت ها بدون هیچ دغدغه ای از فضای لپتاپ خود لذت ببریم. اچ پی نوت بوک. FQ0040NR در اسنپ تاپ های اسلیم و ظریف کمپانی اچ پی قرار گرفته است. همین موضوع باعث می شود تا شما بتوانید این دستگاه را به راحتی حمل نمایید . لازم به ذکر است جهت خرید این محصول می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش hp همراه شوید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی و ایرادات سخت افزاری HP  مفتخراند تا در این زمینه همراه شما کاربران گرامی باشند.