پلاتر z6600 60 اینچ HP نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش hp تصمیم دارد تا در این بخش در ارتباط با معرفی و فناوری چاپ یکی از پلاتر های محبوب و پرفروش hp به مدل 6600 اشاره داشته باشد. این محصول با نام تجاری Hewlett Packard. در دستگاه چاپگر های عریض و بزرگ کمپانی اچ بی قرار گرفته که قابلیت و فناوری چاپ را به صورت جوهر افشان در هشت رنگ ، به کاربران خود ارائه می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات فنی و نحوه ی کار با این دستگاه ها ، با ما در ادامه همراه شوید.

 

پلاتر z6600 60

همانطور که می دانید اهمیت پلاتر ها برای کمپانی اچ پی و کاربرانی که از آن استفاده می کنند بسیار زیاد و قابل اهمیت می باشد.  پلاترهای hp در زمینه چاپ قابلیت های بسیار زیادی دارند و از این رو پس از معرفی و عرضه در بازار خیلی سریع مورد استقبال و خرید کاربران قرار می‌گیرند. اچ پی نیز همواره در تلاش است تا بتواند پلاتر های HP  را با امکانات بسیار جذاب و مهیج به کاربران ارائه دهد.

 

پلاتر z6600 60
پلاتر z6600 60

 

به طور مثال می توانیم به قابلیت هایی همچون اتصال وایرلس و اپلیکیشن های جانبی پرینتر ها و پلاتر ها اشاره داشته باشیم. اچ پی در جهت ارائه خدمات خود برای سازمان ها ، ارگان ها و مراکز بزرگ دستگاهی به نام z6600 را طراحی نمود. پس از معرفی این محصول کاربران می توانند. به هر آنچه که در زمینه ی چاپ نیاز دارند دسترسی داشته باشند.  لازم به ذکر است که اچ‌پی در plotter z6600 از یک حافظه‌ی 64 گیگابایتی در جهت حفظ اطلاعات کاربران و افرایش سرعت پردازنده استفاده نموده است.

 

Eight color designJet

اهمیت ترکیب رنگ و کیفیت خروجی اسناد یکی از مسائلی است که برای کمپانی اچ پی بسیار مهم میباشد. علیرغم تمامیه توجه و به عمل آوردن قطعات مصرفی مناسب و با کیفیت اچ پی توانسته تا در این زمینه بسیار موفق ظاهر شود. مطمئنا تمام کسانی که در زمینه چاپ فعالیت حرفه‌ای دارند. با محصولات و کیفیت چاپ پلاتر های اچ پی آشنا هستند.حال در زمینه ی معرفی قطعات مصرفی و کیفیتی designJet 6600 باید اضافه کنیم که : این دستگاه ها دارای هشت رنگ کارتریج می باشند. و توانایی چاپ اسناد را تا 2400 نقطه در اینچ به ما ارائه می دهند.

اگر به دنبال خرید یک چاپگر عریض قدرتمند و با کیفیت می باشید. به هیچ وجه این محصول را از دست ندهید. نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ایران مفتخر است تا این پلاتر را با گارانتی شرکتی و معتبر به کاربران و مصرف کنندگان خود ارائه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در واحد فنی پلاتر های HP تماس باشید.

 

Eight color designJet

 

سایر مشخصات HP z6600

همانطور که میدانید پلاتر .hp 6600 در دستگاه پلاتر های عریض و 60 اینچ کمپانی اچ بی قرار گرفته است. با توجه به تمامی مشخصاتی که در ارتباط با این دستگاه داده شد. بهتر است بدانید که ابعاد این دستگاه .47.4 x 29.5 x 106.3 اینچ بوده و همچنین از آن می توانید در فضاهای ارگانی و سازمانی نهایت استفاده را ببرید. شماره سریال این محصول F2S71A#B1K می باشد. شما می توانید در صورت تمایل این دستگاه را به صورت شرکتی از نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی دریافت نمایید.

 

تصویر مرتبط با پلاتر z6600 60 اینچ HP - z6600

 

 

ثبت اتوماسیون برای پلاتر z6600 60

اعزام تکنسین برای راه اندازی پلاتر z6600 60 / نصب و اجرای انی دسک برای پلاتر z6600 60 / مواد مصرفی جوهر و هد تاریخ به روز پلاتر z6600 60 / ارسال قطعات شرکتی با پارتنامبر پلاتر z6600 60