پلاتر T800 42 اینچ HP | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با پلاتر های سایز متوسط hp بررسی‌های لازم را انجام داده و همچنین اطلاعات کاربردی در زمینه مشخصات فنی و نحوه کارکرد این دستگاه به دست آوریم. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر باما و کارشناس های ما در این بخش همراه شوید. چنانچه که به دنبال یک چاپگر عریض، با حجم و ابعاد متوسط می گردید. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در انتها با ما همراه شوید.

 

پلاتر T800 42

 

چاپگر عریض اچ پی سری 800 در ابعاد 42 اینچ توسط کمپانی طراحی و به بازار عرضه شده است‌. این دستگاه پس از معرفی و ورود خود به بازار فروش و بازده بسیار مناسبی را داشت. این دستگاه با توجه به عملکرد خود توانست خیلی زود جایگاه مناسبی در بین چاپگر های عریض پیدا کند. همچنین با کیفیت بسیار بالا رقیب سرسختی برای سایر برندهای مشابه شد. پلاتر 800 اچ پی یک چاپگر بزرگ ،قدرتمند و قوی می باشد که عملکرد خوبی در استودیو های طراحی گرافیک ، سازمان های مربوطه، چاپخانه ها و … از خود به جای می گذارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعویض هد پلاتر T800 با ما همراه شوید.

 

پلاتر T800 42
پلاتر T800 42

 

کیفیت چاپ بالا به همراه طیف کاملی از رنگ های درخشان باعث شده تا کاربران بتوانند اسناد خود را با وضوح و شفافیت بسیار طبیعی به چاپ برساند. در نظر داشته باشید که موضوع کیفیت در چاپگرهای ها علی الخصوص چاپگرهای عریض بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد. پردازنده یکپارچه پلاتر T800 با تمامی سطح پردازش و قدرت خود سعی دارد تا اسناد کاربران را در سریعترین زمان ممکن به چاپ برساند. از این رو شما دیگر نگران اتلاف وقت خود نخواهید بود.

 

 

HP multifunction plotter

 

از طریق سیستم و یا گوشی هوشمند خود میتوانید دستورات لازم را در جهت چاپ به این دستگاه بدهید. همچنین اچ پی برای افزایش قابلیت های این دستگاه برنامه های جانبی زیادی را طراحی نموده که شما می‌توانید از طریق حافظه پلاتر به آن دسترسی داشته باشید. برنامه های جانبی اچ پی شامل چه گزینه هایی می شود؟ همان‌طور که می‌دانید اچ‌پی همواره به دنبال کسب رضایت کاربران خود و هوشمند سازی ماشین های اداری و رایانه ای می باشد. از این رو درد یک به یک همه محصولات این کمپانی قابلیت های زیادی در جهت رفاه حال کاربران دیده می شود.

به طور مثال در پلاتر T800 اچ پی گزینه های زیادی را بابت چاپ در ابعاد ، تم ، فونت ، طیف رنگی مختلف می بینیم . پس با توجه به این امکانات شما می توانید اسناد خود را با شکل و شمایل تازه‌تری به چاپ برسانید. پس از عنوان این دستگاه در محتویات جعبه آن کابل های متفاوت ، سی دی نصب ، رول استارتر ، کارتریج های تستر و سایر لوازم جانبی دیگر دیده میشود. شما می توانید بلافاصله پس از سفارش این محصول و تحویل آن درب محل خود شروع به کار کنید. همچنین لازم به ذکر است که پلاتر  800 اچ پی کیفیتی 2400 نقطه در اینچ را به کاربران ارائه می دهد.

 

مشخصات فنی پلاتر HP T800 | پلاتر T800 42

در بخش مشخصات فنی این دستگاه می توانیم به گزینه های زیادی اشاره داشته باشیم. به طور مثال HP T800 رزولوشن چاپ 2400 DPI را در چاپ اسناد خود دارد. این دستگاه در ابعاد 42 اینچ و سایز متوسط قرار گرفته که به کاربران اداری و سازمانی اجازه ی چاپ اسناد می دهد. این دستگاه با تکنولوژی ترکیب رنگ خود طیف های زیادی را روی هم قرار می دهد. تا بتواند رنگ های جذاب و زنده ای تولید نماید. T800 دارای یک کامپیوتر مجازی به نام HP designJet 800ps می باشد . این پردازنده کار کاربران را بسیار راحت و آسان نموده است . همچنین درون این دستگاه یک رم 6 گیگابایتی برای پردازش بی اشکال و یک‌هارد .160 قرار گرفته تا شما مشکلی برای ذخیره ی دیتا خود نداشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

مشخصات فنی پلاتر HP T800

قطعات موجود برای پلاتر T800 42 در مرکز خدمات اچ پی

نوار انکودر پلاتر T800 42 / خورشیدی اسپیندل پلاتر T800 42 / چیپ مخزن پلاتر T800 42 / لور پلاتر T800 42 / سرویس استیشن پلاتر T800 42 / سنسور رول پلاتر T800 42 /