small business چاپگرهای | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نحوه ی عملکرد و کیفیت پرینترهای بیزینس اچ پی بررسی های لازم را انجام بدهیم. هدف ما از ایجاد این بررسی آشنایی بیشتر با دسته بندی پرینتر های اداری می باشد. لازم به ذکر است که دسته بندی small business در ماشینهای اداری اچ پی مربوط به دستگاه هایی  می شود که توانایی های زیادی در حوزه ی اداری به کاربران ارائه می دهند. به طور کلی این دستگاه ها از دسته ی پرینتر های خانگی خارج شدند و توانایی به نقش کشیدن قابلیت های خود در فضا های حرفه ای تر می باشند. با ما همراه شوید.

 

small business

بنا به توانایی های زیادی که پرینتر های اچ پی دارند . شما می توانید از کاربرد و خدمات آنها در زمینه های متفاوتی در کسب و کار خود استفاده نمایید. پرینترهای لیزری تک کاره در دسته بیزینس خصوصیات جالب و مهیج دارند‌ . این دستگاه ها در دسته چاپگرهای سایز متوسط طراحی و به بازار عرضه می شوند. نوع تکنولوژی این دستگاه ها تک کاره بوده و تنها توانایی چاپ اسناد با رنگ مشکی را به کاربران ارائه می دهد. به طور استاندارد رزولوشن چاپ این دستگاه ها باید بین 600  تا 1200 نقطه در اینچ باشد. همچنین این دستگاه ها همانند پرینترهای خانگی قابلیت چاپ روی کاغذ های متفاوت مانند A4 ، A5 ، B5 را به شما ارائه می دهند.

 

small business

 

اگر بخواهیم با این دستگاه ها در دسته پرینتر  لیزری مشکی آشنا شویم. باید بررسی های بیشتری در ارتباط با عملکرد و قابلیت چاپ پرینتر های لیزری انجام دهیم. از محبوبترین دستگاه های پرینتر اچ پی small business  در دسته تک کاره ی لیزری مشکی می توانیم به  پرینتر HP M1320 ، HP M2055 ، HP M401 ، HP M 2035 ،  M601 ، HP M 602 ، HP M 506 و … اشاره نمود. تمامی دستگاه های نامبرده به عنوان چاپگر های محبوب تک کاره ی اچ پی در بین صاحبین مشاغل و کاربران به حساب می آیند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات این دستگاه ها می توانید از طریق لینک محصول وارد صفحه ی مورد نظر شوید.

 

آشنایی بیشتر با پرینتر های اداری

 

پرینترهای سه کاره های لیزری مشکی اچ پی ، بنا به نوع کاربری خود بسیار محبوب تر از سایر دسته ها می باشند. این چاپگر ها با توجه به امکانات و قابلیت هایی که دارند توانایی ارائه خدماتی چون چاپ ، کپی و اسکن را به کاربران خود ارائه می دهند. این دستگاه ها در ابعاد متفاوتی توسط کمپانی اچ‌پی تولید و به بازار عرضه می شوند. شما می توانید با تهیه ی پرینتر های سه کاره ی اچ پی علاوه بر صرفه جویی در هزینه های خود ، در سرعت و کسب و کار خود نیز تحول قابل توجه ای ایجاد نمایید.. دیگر پس از خرید پرینتر های سه کاره HP ، نگران خرید سایر ماشین های اداری نباشید. زیرا که اچ‌پی تمامی قابلیت های لازم را در یک مجموعه خدمت شما کاربران گرامی ارائه می کند.

آشنایی بیشتر با پرینتر های اداری

 

قطعات مصرفی پرینترهای سه کاره بنا به نوع و مدل دستگاه ها متفاوت بوده و مقدار مشخصی کارکرد را به کاربران ارائه می دهند. از محبوب ترین سه کاره های لیزری مشکی اچ پی می توان به HP 1132 ، HP 428 ، HP 227 ، HP 236 و … اشاره نمود. همچنین شما می توانید برای کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه ها ، از طریق لینک قرار داده شده ، وارد صفحه ی محصول شوید.

 

پرینتر لیزری چهار کاره اداری سیاه و سفید

پرینترهای لیزری 4 کاره مشکی تنها یک قابلیت بیشتر است سه کاره ها به کاربران ارائه می دهند. بسیاری از فضاهای اداری برای ارسال و دریافت اسناد خود به قابلیت چون فکس احتیاج دارند. اچ پی با در نظر گرفتن نوع نیاز کاربران ، و رفع آن ، دستگاه های چهاره کاره یا multifunction را طراحی و به بازار عرضه نمود. این دستگاه ها قابلیت ، چاپ ، کپی ، اسکن و ارسال و دریافت فکس را به مصرف کنندگان ارائه می دهند. از این رو مجموعه ی چهار کاره ی اچ پی شما را از هرگونه نیاز به سایر ماشین های اداری بی نیاز می کند. بسیاری از کاربران خواستار معرفی و بررسی مزیت استفاده از پرینتر های چهار کاره شدند! در ادامه در ارتباط با این موضوع توضیحات لازم را ارائه خواهیم کرد.

 

پرینتر لیزری چهار کاره اداری سیاه و سفید

 

قابلیت های پرینتر های لیزری اچ پی Multifunction  ، تک رنگ  شامل چاپ ، کپی، اسکن و فکس می شود. با توجه به این موارد شما می توانید با استفاده از یک چاپگر  علاوه بر اشغال جای کمتر ، صرفه جوی بیشتری در هزینه های خود ایجاد کنید. در نظر داشته باشید که خرید تک به تک محصولات اداری علاوه بر ایجاد هزینه های  بیشتر برای کاربران ، فضای بیشتر را هم اشغال می نماید‌ . از محبوب ترین چهار کاره های لیزری مشکی اچ پی می توانیم به HP M428 ، HP M430 ، HP M227 ، HP M127 و … اشاره نمود .

 

آشنایی با چاپگر رنگی اداری

بسیاری از مشاغل در مسیر فعالیت خود نیاز به چاپگر های تک کاره پیدا می کنند. اما چاپگر تک کاره ی رنگی ! ممکن است بسیاری برای تولید محتوا های خود نیاز به رنگ های بیشتری داشته باشند. به طور مثال خیلی از کاربران با پرینتر های لیزری رنگی اچ پی برگه های رنگی ، بروشور ، عکس و … چاپ می کنند. از این رو تنها انتخاب شما در دسته ی پرینتر های لیزری رنگی اچ پی قرار گرفته است. شما می توانید با بررسی بیشتر در این دسته ، چاپگر مورد نیاز خود را تهیه نمایید. این چاپگر ها عموما از چهار کارتریج مشکی ، آبی ، زرد و قرمز در پیشبرد اهداف و وظایف خود استفاده می کنند. لذا لازم‌به ذکر است که با توجه به این چهار رنگ ، پرینتر های تک کاره ب اچ پی توانایی ایجاد طیف های رنگی متنوعی را دارند.

 

آشنایی با چاپگر رنگی اداری

 

 

 

خرید چاپگر لیزری رنگی تک کاره به ما این کمک را می کند.تا بتوانیم در ایجاد اسناد خود ، خلاقانه تر از قبل عمل کنیم. اهمیت تمرکز پرینتر های لیزری رنگی تک کاره در خروجی اسناد و کیفیت چاپ بسیار زیاد و اساسی می باشد. رزولوشن چاپ این دستگاه ها عموما 1200 نقطه در اینچ محاسبه می شود. از مهمترین دستگاه های تک کاره ی رنگی اچ پی می تواینم به HP 452 ، HP 454 ، HP 554 اشاره داشته باشیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه ها با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

چاپگر های multifunction اداری

پرینتر های لیزری سه کاره ی اچ پی در دسته چاپگر های رنگی به ما کمک می کند که همانند چاپگر های لیزری مشکی ، تنوع قابلیت و امکانات را در دسته چاپگر های رنگی نیز داشته باشیم. از محبوب ترین چاپگر های لیزری رنگی 3 کاره ی اچ پی می توانیم به HP M180 و سایر محصولات دیگر اشاره داشته باشیم . این دستگاه ها همانند پرینتر های لیزری سه کاره قابلیت چاپ ، امکاناتی چون کپی و اسکن را نیز به کاربران ارائه می دهند.

 

چاپگر های multifunction اداری
small business

 

چاپگر های لیزری رنگی چهار کاره ی اچ پی در مدل های متنوع و جدید به بازار عرضه می شوند. این دستگاه ها عموما از چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز تشکیل شده اند. همچنین توانایی چاپ ، کپی ، اسکن و فکس را به کاربران خود در یک مجموعه ارائه می دهند. از سری محبوب‌ ترین چاپگر های لیزری چهار کاره ی رنگی می‌توان به HP 179 ، HP 183 ، HP 283 و … اشاره نمود.