لپ تاپ choromebook 14a | این لپ تاپ در گروه اولین کروم بوک های شرکتHP  میباشد که از پردازنده های شرکت AMD بهره برده است.

کاربری ساده و آسان  این کروم بوکها و ظاهر شکیل آن شرکت hp  را ترغیب به ساخت این دسته کروم بوک ها کرده است .

کروم بوکهای 14a به علت ظریف و سبک بودن و عمر طولانی باتری از محبوبیت بالایی برخوردار هستند

 

تصویر مرتبط با لپ تاپ choromebook 14a - HP Choromebook 14a
لپ تاپ choromebook 14a

 

لپ تاپ choromebook 14a

کروم بوک چیست؟

choromebook لپ تاپ هایی هستند که سیستم عامل کروم را به جای سیستم عامل ویندوز اجرا می کنند، از این رو می توان روی این دستگاه  افزونه های کروم یا برنامه های اندروید را نصب کرد تا عملکرد آن را گسترش دهد. کروم بوکها قابلیت پشتیبانی از برنامه لینوکس را نیز دارند و می توانند مانند لپ تاپ های سنتی عمل کنند .  این لپ تاپ های ظریف نسبت به لپ تاپ های سنتی قیمت ارزان تری دارند.

شرکتHP برای ساخت این لپ تاپ از ماده ای از جنس پلی کربتات بهره برده است و آن را در رتگهای سفید، آبی و خاکستری به بازار عرضه کرده است.

بدنه این لپ تاپ علاوه بر خصوصیات بالا دارای خاصیت ضد آب نیز هست. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ های اچ پی HP با ما همراه باشید.

 

ظرافت و سبکی

 

این لپ تاپ برای قشر دانشجویان کاربرد بسیار بالایی دارد و پیش آنها محبوب است زیرا این کروم بوک ضخامتی به اندازه 35/18 میلی متر و وزن تقریبی 5/1 کیلوگرم دارد،  بنابراین دانشجویان خیلی راحت آن را جا به جا می کنند . برای آشنایی بیشتر بین تفاوت کروم بوک ها و زد بوک های اچ پی در ادامه با ما همراه باشید.

لولای این لپ تاپ به اندازه 180 درج ه می چرخد و انعطاف پذیری بالایی دارد ضمن اینکه به خاطر ل مسی بودن نمایشگر می توانید این لپ تاپ را در زوایای مختلف قرادهید. در مورد پورت  های این دستگاه باید اشاره کرد که پورت های این لپ تاپ USB Typec  هستند ولی تاپ را می تواتید از هر طرف شارژ کنید .

 

 

ظرافت و سبکی | لپ تاپ choromebook 14a
لپ تاپ choromebook 14a

 

 صفحه  نمایش لمسی کروم بوک

صفحه ن مایش این دستگاه لمسی با رزلوشن بالا است و حس گر آن بسیار قوی است. ولی به این نکته باید اشاره کرد که یک ن مونه از این لپ تاپ هم وجود دارد که صفحه نمایش آن ل مسی نیست.

ت مام تنظیمات صفحه نمای ش دارای گا موت رنگی خوبی برای اپلیکیشن هایی مثل فتوشاپ و ویرایش فیلم هستند. و احتیاج بهSRGB100  در صدی دارند،  پس بهتر است چنین برنامه هایی را در این دستگاه اجرا نکنید.

 

صفحه  نمایش لمسی کروم بوک

 

 

کارکردن با این لپ تاپ در فضای باز سخت است چون صفحه نمایشگر آن بسیار درخشان است .در آخر باید اضافه کنیم که به علت اینکه سیستم عاملchorome os  می تواند. نرم افزارهای اندروید را اجرا کند لمسی بودن صفحه نمایش از اقدامات عالیHP  برای ساخت ایتن لپ تاپ ها بوده است.