چاپگر HP 2035 | معرفی پرینتر لیزری مشکی اچ پی P2035 از سری پرینتر های لیزری تک کاره ی اچ پی می باشد که در زمان معرفی خود رشد و فروش بسیار مناسبی را نسبت به سایر پرینتر های لیزری مشکی تک کاره داشت. در ادامه در می خواهیم در رابطه با این سری از پرینتر های لیزری قدرتمند اچ پی به شما مصرف کنندگان اطلاعاتی را ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در تماس باشید. کارشناسان ما مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما باشند.

 

 

چاپگر HP 2035

چاپگر LaserJet P2035 HP دارای سرعت چاپ 30ppm سریع و رزولوشن 600×600 dpi با فناوری بهبود وضوح تصویر بالا با استاندارد های بروز اچ پی می باشد. توجه داشته باشید که سرعت و کیفیت نامبرده از اولویت های اصلی هر کاربر برای انتخاب پرینتر ها لیزری مشکی کی باشد. همچنین لازم به ذکر است که پرینتر لیزری مشکی اچ پی 2035 از سری چاپگر های تک کاره ی اچ پی می باشد. این بدین معنیست که 2035 مشکی تنها توانایی پرینت را برای شما انجام می دهد.

 

 

چاپگر HP 2035
چاپگر HP 2035

 

 

صفحه کنترل چاپگر HP 2035 به صورت بصری تعمیر و نگهداری این دستگاه را برای شما آسان می کند. همچنین این صفحه نمایش توانایی ارائه خدمات و اطلاعات مهمی از جمله زمان نیاز به تعویض تونر را به شما کاربران اطلاع می دهد. در بخش شخصی سازی این پرینتر آپشن هایی دیده می شود که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.  شما می توانید ، چاپگر HP 2035 را می توان طوری برنامه ریزی کنید که در صورت کمبود منابع ، هشدار ایمیل ارسال کند و حداقل زمان خرابی ناشی از تعمیر و نگهداری معمول را تضمین نمایید.

 

مشخصات لیزجت اچ پی 2035

در این بخش می خواهیم به صورت بسیار مختصری در رابطه با توان کارآیی این پرینتر بیشتر تمرکز داشته باشیم. چرخه کاری ماهانه 25000 صفحه می باشد. همچنین چاپگر 2035  به اندازه کافی توانمند است تا بتواند نیازهای چاپی یک دفتر یا دفتر خانگی را با سهولت بالا در کار برای مصرف کنندگان فراهم کند. P2035 به بهره وری و گردش کار دفتر شما کمک شایانی می کند.  اچ پی 2035 دارای 16 مگابایت حافظه داخلی به همراه پردازنده 266 مگاهرتز است. این چاپگر با پردازنده ی نام برده به انجام کارهای پیچیده چاپ به راحتی کمک می کند.

 

 

 

مشخصات لیزجت اچ پی 2035
چاپگر HP 2035

 

 

 

چاپگر HP 2035 مجهز به سینی ورودی 250 برگ و سینی چند منظوره 50 برگ است. این مشخصات نشان دهنده ی این است که دستگاه لیزری تک کاره ی ما از ظرفیت بالایی برخوردار می باشد. که طیف وسیعی از رسانه های چاپی را در خود جای می دهد. هر دو سینی را با کاغذ یکسانی پر کنید تا کارهای چاپی با حجم بالا را بدون نیاز به بارگیری مجدد یا استفاده از سینی چند منظوره انجام دهید.

شما می توانید با پر کردن حداکثر ظرفیت سینی کاغذی پرینتر 2035 ، در وقت خود هنگام چاپ صرفه جویی نمایید. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما عزیزان باشند.

 

خروجی و طراحی با کیفیت بالا پرینتر HP2035

به لطف فناوری Resolution Enhancement (RET) اسناد اداری حرفه ای را تا 600*600 DPI چاپ کنید.همچنین در نظر داشته باشید که شما می توانید با استفاده از کارتریج اورجینال پرینتر لیزری مشکی تک کاره ی اچ پی 2035 تمامی اسناد خود را با بالاترین کیفیت موجود چاپ نمایید. تنها کافیست که برای با خبر شدن از فروش و خدمات پس از فروش کارتریج پرینتر 2035 با ما در ارتباط باشید.

 

 

خروجی و طراحی با کیفیت بالا پرینتر HP2035
چاپگر HP 2035

 

بهره وری اقتصادی با استفاده از HP laserjet 2035

اسناد خود را  با سرعت چاپ حداکثر 30 صفحه در دقیقه (ppm) تهیه کرده و آن ها را در کمترین زمان ممکن بروی کاغذ چاپ نمایید. در نظر داشته باشید که زمان تکمیل یک کار چاپ معمولی اداری با استفاده از فناوری Instant-on که در این چاپگر تعبیه شده است. می تواند سرعت کار را تقریباً دو برابر سریعتر کند. به سرعت پرینتر را با پورت Hi-Speed ​​USB 2.0 به رایانه خود وصل کنید.با استفاده از چاپ دستی دوطرفه با پشتیبانی اچ پی ، مصرف ورودی کاغذ خود را تا حد چشمگیری کاهش دهید. چاپ آسان انواع اسناد سیاه و سفید-از جمله کارت های فهرست و فرم های اندازه نسخه-با پشتیبانی از طیف وسیعی از اندازه ها و انواع ورودی و خروجی . با یک نگاه از وضعیت چاپگر و منابع آن لذت ببرید و با کنترل پنل ساده به راحتی در جریان نصب چاپگر 2035 حرکت کنید.

 

 

 

بهره وری اقتصادی با استفاده از HP laserjet 2035
چاپگر HP 2035

 

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP

ابعاد 2035 اچ پی یکی از ویژگی های مثبت است که لازم دونستیم در این پست به آن اشاره ی مستقیم داشته باشیم. همانطور که در توضیحات بالا ، به آن اشاره شد. اچ پی 2035 از کیفیت بالایی در چاپ بهرمند می باشد. همچنین این دستگاارعت بالایی در چاپ اسناد دارد و به مراتب مناسب فضا های اداری و خانگی می باشد. با همه ی این تفاسیر پرینتر لیزری اچ پی تک کاره 2035 از ابعاد مناسبی برخوردار می باشد. شما می توانید از این دستگاه به عنوان یک پرینتر رومیزی ارزشمندی استفاده کنید و همچنان با طراحی زیبا و صرفه جویی در فضا از دسترسی راحت به چاپگر لذت ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در تماس باشید. کارشناسان ما در نمایندجگی رسمی مفتخراند تا در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ایی اچ پی در هر لحظه یاری رسان شما عزیزان باشند.

 

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP 
چاپگر HP 2035