چاپگر 283fdw چهارکاره ی رنگی | در این بخش شاهد حضور یک MFP محبوب ، با قابلیت های ویژه می باشیم. دستگاهی که به صورت استاندارد به عنوان چاپگر اداری HP در بازار عرضه شده است. 283FDW با استاندارد های لازم خود در زمینه ی چاپ ، کپی ، اسکن و فکس توانایی ارائه ی تمامی خدمات اداری و سازمانی را به کاربران ارائه می دهد. از سری مشخصات قابل توجه این دستگاه می توان به ترکیب مناسب و با کیفیت رنگ در چاپ اشاره نمود.

همچنین این دستگاه به صورت هوشمند ، توانایی تمرکز و ارائه ی خدمات خود را به کاربران ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که این قابلیت با توجه به فعال نمودن ، و استفاده از برنامه های HP smart صورت می گیرد.

جهت آشنایی با پلتفرم هوشمند پرینتر HP 283fdw با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید. همچنین اچ پی با استفاده از پردازنده ی قدرتمند در سری HP 283fdw توانسته. تا دو مورد سرعت و امنیت در این دستگاه را در مقیاس قابل توجه ای افزایش دهد. همین موضوع نیز باعث افزایش سرعت پرینتر در مبحث چاپ می شود.

چاپگر 283fdw

به طور کلی HP Color LaserJet Pro MFP M283fdw A4 یک چاپگر لیزری سریع و با طراحی و دیزاین ساده می باشد. 283 به ترتیب برای چاپ، اسکن، کپی و فکس توسط تیم مهندسی اچ پی طراحی شده است . اچ پی با ترکیب ین چهار عملکرد در یک محصول باعث شده  اند. تا کاربران از خرید سایر قطعات یا ماشین های اداری اچ پی بی نیاز شوند. پس از اتمام طرح HP 283fdw ، این چاپگر به عنوان یک پرینتر اداری و سازمانی به بازار معرفی شد. از سری قابلیت های قابل توجه این دستگاه می توان به ،سینی ورودی 250 برگی ، پردازنده و امنیت قوی ، و البته توانای چاپ به صورت لیزری رنگی اشاره نمود.

در عین حال HP 283fdw از چاپ دو طرفه خودکار پشتیبانی نموده و این قابلیت را به کاربران می دهد. تا در سریعترین زمان ممکن اسناد خود را به صورت دوبلکس اتوماتیک به چاپ برسانند. HP 283fdw  با توجه به سازگاری با ویندوز و مک، چاپ بی سیم را از طریق wi-fi به کاربران ارائه می دهد. البته پیش از آن فقط مطمئن شوید که از طریق Wi-Fi Direct متصل هستید.

چاپگر 283fdw

نمایندگی پرینتر های لیزری اچ پی

با توجه به قابلیت های این دستگاه ، تا بدین جای کار ، بخشی از مشخصات فنی این چاپگر را با هم بررسی نمودیم. بد نیست تا پیش از کامل نمودن بخش مشخصات فنی ، کمی نیز به مشخصات ظاهری این دستگاه بپردازیم. همانطور که می دانید این دستگاه با توجه به قابلیت ها و ویژگی های خود در دسته پرینتر های اداری قرار گرفته است.  این دستگاه با وزنی تقریبی 19 کیلوگرمی خود ، مورد مناسبی برای استفاده ی شرکتی به حساب می آید. طراحی این دستگاه تقریبا هم شکل و هم راستا با پلتفرم های قدیمی خود می باشد.

طراحی ساده و شکیل این دستگاه موجب شده تا استفاده از آن در هر فضایی جلوه ی خاصی به مصرف کننده القا کند. در بخش جلویی این دستگاه شاهد یک پورت USB می باشیم. که این فضا را محیا ساخته تا ما از طریق دیوایس های خارجی نیز اسنادمان را به چاپ برسانیم. بخش پشتی این دستگاه نیز شاهد پورت برق ، دو سوکت Lan و یک سوکت USB می باشیم. در نظر داشته باشید که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 2.7 اینچی رنگی لمسی بوده و امکانات بسیاری را به کاربران ارائه می دهد.

نمایندگی پرینتر های لیزری اچ پی

کارتریج HP 283fdw

همواره اهمیت  قطعات مصرفی در پرینتر های اچ پی در دسته اولویت های کاربران قرار گرفته است. آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این قطعات می تواند برای مصرف کنندگان گزینه ی مهم و کلیدی به حساب بی آید. در نظر داشته باشید. که چاپگر HP 283 در زمینه ی چاپ از چهار کارتریج لیزری رنگی بهره می برد. کیت کارتریج این دستگاه سری 206A بوده و امکان چاپ را به صورت استاندارد تا 1300 برگ A4 به کاربران ارائه می دهد.

شما می توانید جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دسته بندی متفاوت. کارتریج های لیزری رنگی HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نصب پرینترهای چهارکاره با ما در نمایندگی HP همراه شوید.

 

اقلام موجود در نمایندگی برای چاپگر 283fdw

چاپگر 283fdw پک شرکتی / چاپگر 283fdw گارانتی گلوبال / چاپگر 283fdw کارتریج اورجینال / چاپگر 283fdw سینی کاغذ / چاپگر 283fdw قطعات فیدر / چاپگر 283fdw موتور اسکن / چاپگر 283fdw کابل برق