نمایندگی پرینترهای فوتو اسمارت اچ پی HP | پرینتر های فوتو اسمارت ، دسته ای محبوب از پرینتر های اچ پی که طرفداران بسیاری در بازار دارند. پرینترهای فوتو اسمارت نوعی پرینتر جوهرافشان مخصوص چاپ عکس با کاربری مخصوص بر روی کاغذهای فوتو گلاسه عکاسی می باشند. این دسته از پرینتر ها با استفاده از کاغذ مخصوص و کارتریج های با کیفیت ، چاپ عکس را با کیفیت بسیار بالایی انجام می دهند.

خرید پرینتر های فوتو اسمارت موضوعی مهم و قابل توجه برای افرادی است که تصمیم دارند تا این دستگاه را در سبد خرید خود جای دهند. در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی اچ پی در نظر دارد تا تمامی پرینتر ها مربوطه را با گارانتی معتبر و شرکتی به کاربران خود عرضه نماید. در این راستا شما می توانید به راحتی از خدمات فروش و پس از فروش نمایندگی بهره مند شوید.

در نظر داشته باشید که شما می توانید به منظور آشنایی با مدل های مختلف پرینترهای فوتو اسمارت اچ پی، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

نمایندگی پرینترهای فوتو اسمارت

به طور کلی پرینتر های فوتو اسمارت از سری چاپگر های مخصوص به چاپ عکس می باشد. وظیفه ی این دستگاه در ، دسته بندی چاپگر های اچ پی چاپ تصویر ، پوستر ، تصاویر گرافیکی و … می باشد. یکی از مهمترین مزایای این دستگاه ها پشتیبانی از کاغذ های وزن بالا ، فوتو گلاسه و کاغذ های روغنی می باشد. در همین راستا امکان به تصویر کشیدن جزئیات را بیشتر از حالت عادی به ما می دهد.

از سری مزایا دیگر پرینتر های فوتو اسمارت ، قابلیت All in one می باشد. این سری از محصولات اچ پی با قابلیت All in one در بازار عرضه شده اند. این دستگاه ها توانایی انجام پرینت ، کپی ، اسکن و فکس را به کاربران می دهند. از این رو می توانند گزینه های مثبتی به عنوان یک دستگاه خانگی – اداری محسوب شوند.

 

نمایندگی پرینترهای فوتو اسمارت

 

در نظر داشته باشید که سری پرینتر های فوتو اسمارت All in one در دسته بندی های متفاوت از نظر ظاهری ، عملکرد ، توانایی چاپ ، گارانتی و … می باشند. پیشنهاد می شود تا در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش چاپگر های اچ پی همراه شوید. همچنین اگر جز علاقمندان به پرینتر های اچ پی می باشید می توانید با مراجعه به صفحه ی HP پرطرفدار محبوب ترین پرینتر های اچ پی از جدیدترین اخبار نسبت به این چاپگر ها مطلع شوید.

اچ پی فوتو اسمارت HP D110A

اچ پی فوتو اسمارت HP D110A ، یکی از محبوب ترین چاپگر های مخصوص عکس در بازار می باشد. علی رغم تمامی خدمات و مزایای مثبت اعم از  کیفیت بالا ، سرعت مناسب در چاپ ، کیفیت بی نظیر و … این پرینتر فوتو اسمارت مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. HP All in one D110A  از سری پرینتر های چندکاره بوده و علاوه بر پرینت، قابلیت پردازش  اسکن و کپی و فکس را نیز به کاربران خود می دهد.

سرعت چاپ سیاه و سفید، تا 9 صفحه در دقیقه و چاپ رنگی تا 6 صفحه در دقیقه را دارد. با توجه به خلق تصاویر با بالاترین کیفیت به صورت فول رزولوشن و با در نظر گرفتن چاپ تمامی جزئیات کیفیت و سرعت مناسبی از HP D110A شاهد می باشیم. از طرفی دیگر این دستگاه دارای توان کار ماهانه 1000 صفحه و رزولوشن چاپ 1200 در 4800 dpi می باشد. در آخر نیز لازم است بدانید که سینی کاغذ در این مدل، تا 125 برگ ظرفیت دارد .

 

اچ پی فوتو اسمارت HP D110A

 

 

اچ پی فوتو اسمارتHP Plus B209 

به مراتب این دستگاه یک پله قوی تر و اداری تر از سری HP 110 می باشد. بسیاری از افرادی که نیاز کار بالاتری دارند ، می توانند از سری HP 209 پلاس استفاده نموده و از قابلیت های این دستگاه نهایت استفاده را ببرند. در مرحله ی اول لازم است بدانید که  اچ پی فوتو اسمارت HP Plus B209  از سری چاپگر های Multifunction در بازار چاپگر های جوهرافشان می باشد.

سرعت چاپ کاغذ رنگی در آن، تا 28 صفحه و چاپ کاغذ به رنگ سیاه و سفید در این دستگاه به 30 برگ در دقیقه می رسد که رقم قابل توجه و مناسبی به عنوان یک دستگاه اداری به حساب می آید. همچنین در ادامه ظرفیت سینی کاغذ این چاپگر ، 125 برگ محاسبه شده است. در آخر نیز لازم است اضافه نماییم که توان کار ماهیانه این پرینتر، 2500 برگ بوده و همچنین اسناد چاپی خود را با کیفیت رزولوشن چاپ 1200 در 4800 dpi به کاربران ارائه می دهد.

 

 

اچ پی فوتو اسمارتHP Plus B209
نمایندگی پرینترهای فوتو اسمارت

 

مقایسه پرینترهای فوتو اسمارت و جوهرافشان معمولی

مقایسه پرینترهای فوتو اسمارت و جوهرافشان معمولی ، سوال بسیاری از کاربران پیش از خرید این محصولات می باشد. از این رو تصمیم گرفتیم تا با بررسی این موضوع ، پاسخ این سوال را به شما کاربران گرامی بدهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی جوهر اچ پی سری فوتواسمارت با ما در ادامه همراه شوید.

کیفیت : پرینترهای جوهرافشان در بالاترین کیفیت ارائه شده ی  خود، توانایی به نقش کشیدن وضوح تصویر 4800 در 1200 dpi را دارند. درحالیکه فوتو اسمارت ها قادر اند تا حداکثر وضوح تصویر 9600 در 2400 dpi را برای کاربران خود به چاپ برسانند.در نظر داشته باشید که پرینترهای فوتو اسمارت ، در اصل همان پرینتر های جوهری می باشند که که نسبت به پرینترهای جوهرافشان معمولی، کیفیت چاپ عکس بهتری را ارائه می دهند.

البته در نظر داشته باشید که در اکثر فوتو اسمارت های اچ پی، بجای ۴ رنگ، از ۶ رنگ استفاده شده است.۴ رنگ اصلی در پرینترهای رنگی، آبی، قرمز، زرد و مشکی هستند.در فوتو اسمارت ها، علاوه بر اینها از صورتی و آبی کم رنگ هم استفاده شده است. استفاده از ۶ رنگ، قطعا باعث بالاتر رفتن کیفیت چاپ می گردد.