نمایندگی اچ پی رونمایی کرد hp 1200w | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از پرینتر های لیزری مهم اچ پی بررسی های لازم را انجام داده و سپس با توجه به مشخصات و نوع کاربری این پرینتر ها ، توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. همچنین لازم به ذکر است که پرینتر های لیزری در روزمره ی اداری و خانگی کاربران تاثیرات بسزایی دارد. از این رو بسیاری از کاربران جهت انجام کار های روزمره ی خود از سری چاپگر های لیزری اچ پی استفاده می نمایند. همین موضوع باعث می شود تا کاربران به صورت روزمره شاهد چاپ پر سرعت و با کیفیت این سری از دستگاه ها باشند. در ادامه با ما همراه شوید تا با توجه به خصوصیات سری 1200W مشخصات فنی چاپگر های اچ پی را خدمتتان ارائه دهیم.

 

 

نمایندگی اچ پی رونمایی کرد

پرینتر های لیزری اچ پی در ابعاد و مقیاس های متفاوتی طراحی و به بازار عرضه می شوند. هر یک از پرینتر های اچ پی در زمینه های متفاوتی طراحی و به بازار عرضه شده اند. این کمپانی در جهت کسب رضایت کاربران خود در نظر دارد تا بتواند تمامی الگو ها و خواسته های کاربران خود را در پرینتر های لیزری و جوهرافشان عملی کند. برای چاپ هر چه راحت تر ، قابلیت های چون چاپ بی سیم ، چاپ به صورت دورو ، چاپ از راه دور و … طراحی شده که پس از معرفی شده که پس از معرفی کاملا مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

 

نمایندگی اچ پی رونمایی کرد hp 1200w
نمایندگی اچ پی hp 1200w

 

نسل جدید سه کاره های اچ پی |نمایندگی اچ پی hp 1200w

ما در این پست تصمیم داریم تا با سری پرینتر های لیزری سیاه و سفید 1200 مشخصات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. پیش از شروع باید اضافه نمود که اچ پی HP 1200 از سری پرینتر های با اصالت و قدیمی اچ پی می باشد . اچ پی با در نظر گرفتن قابلیت های 1200 قدیمی تصمیم به ساخت یک دستگاه دیگر با پلتفرمی جدید کرد. از این رو با کمک مهندسین خود 1200 نور استاپ طراحی و به بازار عرضه شد. این دو پرینتر از جنبه های متفاوتی با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. به طور مثال اچ پی 1200 نیو یک چاپگر نور استاپ می باشد. همچنین بر خلاف 1200 قدیمی این چاپگر به صورت سه کاره تولید شده.

 

نسل جدید سه کاره های سیاه و سفید
نمایندگی اچ پی hp 1200w

 

1200 در دو سری A و W توسط کمپانی طراحی شده. تا بدین جای کار قطعا با این قابلیت ها آشنا شدید. اما برای تاکید بر مشخصات فنی آن باید بگویم که سری W مجهز به سیستم بی سیم می باشد. یعنی شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای اسناد خود را به صورت بی سیم به چاپ برسانید. نوع کاربری و مشخصات فنی اچ پی 1200 جدید ندا از این را می دهد که این دستگاه کاربری خانگی – اداری را به ما ارائه می دهد. البته لازم به ذکر است که کاربری اداری این دستگاه در دسته اداره های کوچک با حجم کاری سبک قرار می گیرد. این چاپگر سبک وزن ابعاد کوچکی دارد و شما می توانید در هر فضایی از قابلیت های پیشرفته ی آن نهایت استفاده را ببرید.

اچ پی 1200w چه ویژگی هایی دارد ؟

حال در ارتباط با ویژگی های آن ، بررسی های لازم را انجام دادیم تا بتوانیم اچ پی سری 1200 را بهتر خدمت شما کابران گرامی معرفی نماییم. پیش از معرفی اضافه ی کنیم که نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ایران تصمیم دارد. تا برای ارائه ی محصولات اورجینال اچ پی در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای شعبات خود را در سراسر این به کاربران و مصرف کنندگان معرفی نماید. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق صفحه ی تماس با ما در ارتباط باشید. حال در این بخش به ویژگی های چاپگر لیزری اچ پی 1200 می پردازیم.

  • اچ پی 1200W با وزن حدودی 8 -9 کیلوگرم در دسته پرینتر های سبک اچ پی قرار می گیرند.
  • چاپگر 1200 توانایی چاپ تک رنگ یا همان سیاه و سفید را به کاربران می دهد.
  • همانند سایر چاپگر های اچ پی این دستگاه از کاغذ استاندارد استفاده می نماید. ( کاغذ 60 تا 120 گرم)
  • استفاده از کارتریج تونر سرنگی HP 103A
  • رزولوشن چاپ 1200 نقطه در اینچ
  • کارکرد ماهیانه بین 10000 تا 20000 برگ A4
  • ظرفیت ورودی 150 برگ کاغذ A4
  • سرعت چاپ بین 20 تا 30 برگ در دقیقه
  • قابلیت سه کاره ی پرینت ، کپی و اسکن

همچنین شما می توانید جهت سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های لیزری اچ پی با کارشناسان ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید. لازم به ذکر است که اچ پی با ارائه ی محصولات با کیفیت خود تصمیم دارد تا همانند همیشه نیاز های کاربران خود را برطرف سازد.همچنین شما می توانید برای جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چاپگرهای دست دوم قیمت مناسب وارد صفحه ی قرار گرفته شوید.

 

 

 

اچ پی 1200w چه ویژگی هایی دارد ؟
نمایندگی اچ پی hp 1200w