سایت اصلی اچ پی در ایران HP |  ما در این بخش تصمیم داریم. تا تمامی موضوعات مربوط به سامانه ی اینترنتی نمایندگی اچ‌پی را بررسی کنیم و سپس با توجه به تمامی موضوعات مربوط در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای اچ پی سامانه ی ارتباطی خودمان را به شما معرفی نماییم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ارتباط از طریق پنل های موجود نمایندگی با ما همراه باشید.

 

سایت اصلی اچ پی
سایت اصلی اچ پی

 

 

سایت جدید اچ پی

سایت جدید نمایندگی رسمی اچ پی در جهت کسب رضایت و ارائه خدمات به کاربران طراحی و به ثبت رسیده است. شما می توانید با توجه به آیتم های موجود در وب سایت رسمی نمایندگی HP تمامی اطلاعات مربوط به خرید، تعمیر و فروش را به دست آورید. همچنین با استفاده از سایر قابلیت های وب سایت اچ‌پی می توانید خدمات مناسبی در زمینه ها و محصولات متفاوتی دریافت نمایید. نمایندگی رسمی در جهت ارائه خدمات و محصولات خود راهی را در پیش گرفته تا بتواند از این طریق خدمات خود را سریع تر و با کیفیت بیشتر به کاربران ارائه دهد.

 

سایت جدید اچ پی
سایت اصلی اچ پی

 

شما می‌توانید با استفاده از خدمات و پشتیبانی آنلاین نمایندگی رسمی فروش و پس از فروش تمامی. اطلاعات مورد نظر خود را در تمامی موارد مربوط به ماشینهای اداری و رایانه ای کمپانی اچ پی دریافت نمایید. وب سایت رسمی اچ پی به گونه ای طراحی شده تا شما بتوانید. به راحتی به هر فضایی که مورد نیاز شما است دسترسی لازم را پیدا کنید. همچنین شما می توانید جهت ارتباط با شعبه ی جدید HP ، نمایندگی اچ پی در نیاوران با ما همراه شوید.

 

شماره تماس HP در ایران | سایت اصلی اچ پی

 

لازم به ذکر است که در پست های اخیر نمایندگی اچ پی . توضیحات لازم را در ارتباط با راه های ارتباطی با نمایندگی مرکزی را اعلام کرده ایم. حال در این بخش با بررسی های لازم در ارتباط با راه های ارتباطی. وب سایت اچ پی، توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه می نماییم. اگر وارد وب سایت اچ‌پی شوید راه های متفاوتی اعم از صفحه ی تماس با ما . پنل اعلام هزینه ، پنل دریافت درایور و پشتیبانی آنلاین به چشم می خورد.

 

 

شماره تماس HP در ایران
سایت اصلی اچ پی

 

 

با بررسی هر یک از پنل های گفته شده متوجه خواهید شد. که در ارتباط با هر یک از محصولات اداری و رایانه ای پنل مشترکی وجود دارد. که شما می‌توانید به صورت مستقیم با کارشناسان مربوطه ی آن در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که پنل های موجود به ما این امکان را می دهد. تا بتوانیم در وقت خود صرفه جویی لازم را انجام دهید. همچنین با استفاده از این پنل ها کارشناسان ما نیز می توانند سریعتر پاسخگوی شما کاربران گرامی باشند.

 

مراکز نا متعبر اچ پی

طی گزارش کاربران و مصرف کنندگان اچ‌پی به نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی متوجه شدیم. که وب سایت های غیر رسمی زیادی در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی فعالیت دارند. از این رو تصمیم داریم در جهت ارائه ی خدماتی بهتر به کاربران این موضوع را بررسی نماییم. با بررسی واحد نظارتی اچ‌پی متوجه شدیم که این مراکز به صورت غیر مجاز در حال فعالیت می باشند. و هیچگونه اجازه ی رسمی نسبت به فعالیت خود ندارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با  خدمات پس از فروش پرینترهای اچ پی HP با ما همراه باشید. پیشنهاد می شود پیش از مراجعه به نمایندگی رسمی و ارتباط با مراکز حتما از صحت و مجوز های مراکز مقصد اطلاعات لازم را بدست آورید . در غیر این صورت می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مراکز مجاز اچ پی با کارشناسان ما از طریق صفحه ی ارتباط با ما در ارتباط باشید.