خرابی فیوزینگ های اچ پی در نمایندگی | برای اطلاع از علل خرابی فیوزینگ های اچ پی و روش جلوگیری از این موضوع با ما همراه شوید. قبل از اینکه به دلایل خرابی ها بپردازیم لازم است بدانیم فیوزینگ چیست.؟ یکی از اصلی ترین دغدغه های کاربران نسبت به پرینتر های لیزری رنگی ، در چاپ مربوط به آسیب به بخش های مختلفی از قطعات می شود. لازم است بدانید که استفاده ی نامناسب و غیر اصولی از پرینتر های لیزری باعث می شود تا ما با خطرات و آسیب دیدگی های جدی همانند خلل در بخش فیوزینگ مواجه شوید. این آسیب دیدگی در پرینتر های لیزری می توانند گزینه ی بدی برای کاربران به حساب بیاید.

 

 

فیوزینگ چیست ؟

فیوزینگ قسمتی از پرینترهای لیزری است که در آن پروسه پخته شدن. اطلاعات برروی کاغذ و چسبیدن تونر روی درام کارتریج روی فیلم فیوزینگ و انتقال برروی کاغذ صورت میگیرد. اگر بخواهیم ساده تر فیوزینگ را تعریف کنیم . باید اضافه کنیم که فیوزینگ به عنوان یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده ی یک پرینتر لیزری به حساب می آید. اصلی ترین نقش آن در چاپگر های laserjet بررسی و دریافت و به چاپ رساندن اسناد را بر عهده دارند.

 

حال فیوزینگ در صورت آسیب دیدن و خراب شدن اخطار هایی را به ما می دهد . که ما می توانیم با در نظر گرفتن تمامی آنها متوجه ی موعود سرویس و یا تعویض فیوزینگ شویم. به طور مثال در بسیاری از موارد دیده می شود که اسناد ما کیفیت نامناسبی دارند. یا رگه رگه چاپ می کنند. شما می توانید در صورت مواجه شدن با این ایرادات سریعا با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش ارتباط برقرار نمایید.

 

 

فیوزینگ چیست ؟
خرابی فیوزینگ

خرابی فیوزینگ

طبق گزارشات اخیر متوجه شدیم که بسیاری از افراد در ارتباط با فیوزینگ ، اطلاعات مورد نظر در ارتباط با مشخصات فنی و خرابی این دستگاه ، گزارشات بسیاری را برای کارشناسان ما ارسال می کنند. با بررسی موارد و تمامی دیدگاه ها نسبت به این موضوع تصمیم گرفتیم تا چند مورد بسیار مهم در حفظ و نگهداری فیوزینگ را به اطلاع شما کاربران گرامی برسانیم . از این رو شما می توانید با رعایت این نکات از فیوزینگ خود نهایت نگهداری را انجام دهید.

 

  •  برای استفاده صحیح از دستگاه های خود بهتر است از کاغذ های استاندار و مورد تایید دستگاه خود استفاده نمایید. این سری از دستگاه ها با توجه به نوع کاربری که دارند. مجاز به چاپ بروی کاغذ های استاندارد و تعریف شده ی خود می باشند. پس پیشنهاد می شود به هیچ عنوان از کاغذ های غیر استاندارد استفاده نکنید.
  • مراقبت از دستگاه یکی از اصلی ترین وظیفه ی کاربران به حساب می آید. که ما در نمایندگی اچ پی به آن بسیار اشاره نموده ایم . ورود اجسام خارجی به خصوص اجسام تیز باعث می شود تا روند و کار این دستگاه ها به اختلال بخورد.
  • مرغوبیت پایین فیلم فیوزینگ ها نیز یکی از علل اصلی آسیب رسان به پرینتر های لیزری می باشد که باید آن را در نظر گرفت و همواره از سری مناسب قطعات مصرفی استفاده نمود
  • استفاده از کاغذهای پشت چسب دار برای پرینترهای لیزری که مناسب این کار نیستند.
  • نامرغوب بودن فیلم دستگاههای لیزری در برخی مراکز تعمیرات زمان تعویض فیلم فیوزینگ.
  • عدم رعایت سرویس های دوره ای و استفاده طولانی مدت بدون سروی پرینترهای HP .

 

فیوزینگ چیست ؟

تعمیرات فیوزینگ | خرابی فیوزینگ

تعمیرات فیوزینگ ، امری بسیار حساس و دقیق می باشد که نیازمند دقت و تخصص بالایی دارد. هنگامی که به فیوزینگ پرینتر های لیزری ما آسیب وارد می شود. این یعنی دیگر هیچ راهی برای استفاده از دستگاه نداریم. حال با توجه به این ایراد ما می‌توانیم یکسری الگو های را در نظر بگیریم که می‌توانند به ما کمک کنند.

 

 

تعمیرات فیوزینگ

توان چاپ پرینترها | خرابی فیوزینگ

ابتدا پیش از اینکه دستگاه آسیب ببیند ما باید سرویس به موقع را انجام دهیم. همین موضوع باعث می شود تا دستگاه ما به ندرت آسیب ببیند. از طرف دیگر هنگامی که دستگاه آسیب می بیند شما می توانید بهترین خدمات را در نمایندگی انجام دهید. زیرا که کاربران در نمایندگی در راستای بهروری کاربران، خدمات مناسب تری را ارائه خواهند داد. لازم به ذکر است که فیوزینگ به عنوان یکی از مهمترین جزء یک پرینتر ، نیاز به نگهداری ویژه ای دارد که شما می توانید با رعایت این موارد از فیوزینگ خود مراقبت کنید.

 

توان چاپ پرینترها
خرابی فیوزینگ