اسپیکر لپ تاپ ، رفع ایراد صدای لپتاپ در نمایندگی hp  ، در این پست قصد داریم چند ترفند در رابطه با رفع مشکل پخش صدا در رایانه را آموزش بدهیم. توجه داشته باشید که شما می توانید پیش از شروع در رابطه با هر نوع ایراد با کارشناسان بخش فنی ما در نمایندگی فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

اسپیکر لپ تاپ

پخش صدا و ایرادات آن همواره از سری مشکلاتی بوده است که کاربران را بسیار درگیر خود کرده است. نوع صدا،کیفیت و پخش آن برای همه ی مصرف کنندگان اهمیت بالایی دارد. در گزارش‌های اخیر که به نمایندگی‌ رسمی ما شده است، نشان می دهد که بسیاری از افراد با این مشکل سر و کار دارند. برای رفع مشکل صدا در ویندوز ۱۰ کافیست چند ترفند را مرحله به مرحله انجام دهید تا این ایراد بر طرف بشود.

 

اسپیکر لپ تاپ
اسپیکر لپ تاپ

 

 

در نظر داشته باشید که اگر ایراد شما از ناحیه بردی دستگاه باشد، حتماً دستگاه خود را به نمایندگی مجاز تعمیرات اچ پی بیاورید.بدون هیچ مقدمه ای وارد بحث اصلی می شویم. ایراد صدا در ویندوز ۱۰ را چگونه میتوانیم برطرف کنیم. ابتدا در مرحله اول برای رفع این ایراد می توانید از Windows troubleshooter استفاده نمایید.برای انجام این کار نیاز است که ابتدا سیستم خود را روشن کنید تا ویندوز شروع به کار کند.

 

تنظیمات صدا در لپتاپ اچ پی

پس از اینکه ویندوز بالا آمد و اجازه دسترسی برای شما داده شد. می توانید از طریق منوی استارت عبارت audio troubleshooter را سرچ نمایید. پس از این که سرچ شما به پایان رسید. بر روی این منوی بالا آمده  کلیک کنید سپس در پنجره جدید گزینه ی اول یعنی  پیدا کردن و حل مشکلات پخش صدا را انتخاب نمایید. کافیست پس از انتخاب ، از  گزینه بعدی next استفاده کنید. تعمیرات تخصصی لپتاپ HP در نمایندگی مجاز، برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

تنظیمات صدا در لپتاپ اچ پی
اسپیکر لپ تاپ

 

پس از انجام این کار سیستم به صورت خودکار ایراد یابی را آغاز می کند. ممکن است رایانه اچ پی شما دارای چندین خروجی صدا باشد. پس توجه داشته باشید که حتماً تا پایان این مرحله صبر کنید. در بسیاری از موارد دیده شده است که مشکل کاربران در این مرحله رفع می شود. برای اطمینان بیشتر تست صدایی از لپ تاپ اچ پی خود بگیرید . اگر ایراد شما رفع شده باشد دیگر نیازی به ادامه این آموزش ندارید. اما اگر همچنان لپ تاپ شما در صدا دچار مشکل می باشد با ما همراه باشید.

 

تاثیر بلندگو ها در ایراد صدای لپ تاپ HP

بسیاری از کاربران برای دریافت خروجی بهتر از لوازم جانبی صدا استفاده می کنند. این بدین معنی است که اتصالاتی بین لپ تاپ hp و بلندگوها ایجاد می شود. ابتدا برای اینکه مطمئن شویم که ایراد صدایی داریم پیش از انجام هر نوع کاری یک تست صدا از بلندگو های خود بگیریم. بیشترین نوع خرابی صدا در بلندگو ها مربوط به اتصالات لپ تاپ و بلندگو با هم می باشد.برای رفع این کار ابتدا نیاز داریم که کابل ها را چک کنیم. از نحوه صحیح اتصال کابل ها به سیستم خود مطمئن شویم. اگر سیستم شما دارای چند پورت می باشد، کابل usb بلندگو را به پورت دیگری متصل کنید.

 

تاثیر بلندگو ها در ایراد صدای لپ تاپ HP
اسپیکر لپ تاپ

 

 

در این قسمت توجه داشته باشید که  صدا را از تنظیمات مجزایی که بر روی اسپیکر ها و هدفون ها می باشد درست کنیم. تا بتوانیم خروجی دریافت نماییم. حتماً توجه داشته باشید که صدای لپ تاپ باز باشد و اصطلاحاً در حالت mute قرار نگرفته باشد.پس از تنظیم صدا در بلندگو یا هدفون و چک کردن کابل های اتصال در کنار باز کردن صدای لپ تاپ hp می توان گفت که کار ما در این مرحله تمام شده. اگر ایراد صدای لپ تاپ شما برطرف شده است. می توانید از لپ تاپ خود استفاده نمایید. در غیر این صورت با ما همراه باشید تا بیشتر در  رابطه با این مسئله بپردازیم.

 

به روزرسانی درایور صدا لپتاپ اچ پی

در این مرحله سعی میکنیم که درایور مخصوص به صدا را در ویندوز ۱۰ به روز رسانی کنیم. در بسیاری از موارد دیده شده که کارت صدا به خودی خود موردی ندارد. تنها کافیست که مصرف‌کنندگان درایور صدا را آپدیت کنند.ابتدا برای شروع به این کار باید از طریق منوی استارت وارد منوی device manager بشوید. این گزینه را میتوانید در منوی استارت سرچ کنید. توجه داشته باشید که در این مرحله حتماً لپ تاپ خود را به اینترنت متصل کرده باشید.

 

به روزرسانی درایور صدا لپتاپ اچ پی اسپیکر لپ تاپ ، رفع ایراد صدای لپتاپ در نمایندگی hp
اسپیکر لپ تاپ

 

پس از اینکه به منوی دیوایس منیجر منتقل شدید بر روی کارت صدای لپ تاپ خود راست کلیک کرده و گزینه آپدیت درایو update driver را انتخاب نمایید. پس از انتخاب کردن این گزینه به طور خودکار منتقل می‌شود به یک صفحه جدید. حال پس از این که به این صفحه منتقل شدید گزینه search automatically for updated software driver را انتخاب کنید. با انجام این کار ویندوز لپ تاپ اچ پی شما با استفاده از اینترنت عملیات به روز رسانی درایور را جستجو می کند. ایراد فن در لپ تاپ HP ، برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

نصب مجدد کارت صدا در لپتاپ HP

در صورت تمایل شما ، این درایور آپدیت و نصب می شود. پس از اینکه عملیات نصب شما به پایان رسید میزان صدا را از تنظیمات لپ تاپ زیاد کنید. سپس از لپ‌تاپ خود تست صدا بگیر تا متوجه شوید که ایراد شما برطرف شده است یا خیر.  می‌توانید به راحتی از دستگاه خود استفاده نمایید. در غیر این صورت با ما همراه باشید تا به موضوعات بیشتری  بپردازیم.

 

نصب مجدد کارت صدا در لپتاپ HP
اسپیکر لپ تاپ

 

در این مرحله سعی داریم که با حذف و نصب مجدد ایراد مشکل صدا را در لپ تاپ های اچ پی برطرف کنیم. برای این کار در قسمت device manager‌ کارت صدای دستگاه را انتخاب نمایید. سپس همانند مرحله قبلی بر روی آن راست کلیک کنید. این بار باید گزینه حذف uninstall را انتخاب نمایید. پس از انتخاب این مورد سیستم از شما اجازه پاک کردن را می گیرد. در صورت تمایل گزینه ی yes را بزنید.

 

پس از اینکه این مراحل را به صورت کامل انجام دادید سیستم خود را ری استارت کنید. پس از بارگذاری مجدد سیستم یک تست صدا از لپ تاپ اچ پی خود بگیرید تا ببینید مشکل برطرف شده است یا خیر. آیا مشکل شما برطرف شده بود می توانید بدون هیچ مشکلی از لپ تاپ خود استفاده نمایید. در غیر این صورت با کارشناسان ما در تعمیرگاه مجاز اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

تصویر مرتبط با اسپیکر لپ تاپ ، رفع ایراد صدای لپتاپ در نمایندگی hp - 8
اسپیکر لپ تاپ