دیزاین جت HP سری زد 5200 | مطمئنا راه های بسیاری برای چاپ اسناد در ابعاد بزرگ وجود دارد. اما ما اینجاییم تا بهترین و سریعترین راه را به همراه کیفیتی مطلوب و کاربر پسند خدمت شما کاربران معرفی نماییم. مطمئنا تمامی شما کاربران با برند اچ پی و محصولات با کیفیت آن آشنا می باشیم. در همین راستا کمپانی اچ پی با بررسی و ساخت پلاتر هایی چون HP 5200 توانسته. تا راه حلی مناسب و مقرون به صرفه را پیش پای کاربران خود قرار دهد.

مطمئنا تمامی افرادی که مشغول کار در سازمانها و ادارات می باشند. نیاز مبرمی به ماشین های اداری سایز عریض دارند. در این راه کاربران راه های بسیاری جهت خرید دستگاه های چاپگر دارند. شما می توانید بنا به چاپ روزانه ی خود ، سایز و رنگ دلخواه چاپگر خود را انتخاب نمایید. ما در این بخش قصد داریم تا HP Plotter z5200 را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم.

 

 

دیزاین جت HP

در نظر داشته باشید که پلاتر اچ پی Z5200 از سری پلاتر های اداری – سازمانی اچ پی در سایز 44 اینچ می باشد. طراحی ساده و کاربرپسند این دستگاه در کنار قابلیت های مثبت ، کیفیتی بالا و خروجی مناسب باعث شده تا Z5200 مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار بگیرد. مشخصات ظاهری همواره به عنوان یکی از اصلی ترین موضوعات در بررسی و کارشناسی کارشناسان ما قرار دارد. این پلاتر با تریم رنگی مشکی در ابعاد 44 اینچ وزنی حدود به 85 کیلگرم دارد. در این سری از پلاتر های Z ما شاهد ویژگی و طراحی عجیبی نمی باشیم. اما همانند سایر پاتر های سری Z شاهد قابلیت ها و ویژگی های در جهت چاپ اسناد می باشیم.

پلاتر Z5200 در دسته پلاتر های 8 رنگ کمپانی اچ پی با 4 هد قرار گرفته است. از این رو می تواند اسناد را با بالاترین کیفیت و کوالیتی ، با رعایت اصلی ترین جزئیات برای کاربران چاپ نموده. و همچنین ما در این دستگاه شاهد قابلیت N یا همان اتصال از طریق شبکه می باشیم. که قدرت و محبوبیت این دستگاه را چند برابر ساخته است. حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی در این دستگاه تمامی اطلاعات مربوط به چاپ را در خود ذخیره نموده. و سپس با بررسی آن می تواند در سریعترین زمان دستورات را به چاپ برساند.

 

 

 

دیزاین جت HP

 

کارتریج HP Z5200

یکی از مهمترین قطعات در پلاتر های اچ پی مخصوصا سری Z کارتریج ها و قطعات مصرفی می باشند. کاربران باید تعویض ، شارژ و سرویس این قطعات هوشیارانه برخورد کنند. زیرا در صورت ایجاد هر گونه اختلال در این قطعات ممکن است دستگاه با یارادات زیادی رو به رو شود. در نظر داشته باشید که کارتریج پلاتر HP 5200 از کیت جوهرافشان HP 772 در هشت رنگ می باشد. در نظر داشته باشید که شما می توانید با توجه به پورت استاندارد دیزاین جت های HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید و از اطلاعات مورد نظر در ارتباط با اتصالات اچ پی همراه شوید.

 

 

 

 

کارتریج HP Z5200

 

 

 

کارتریج جوهری HP 772 به عنوان یکی از پر فروش و محبوب ترین کارتریج های پلاتر به حساب می آید. کارتریج 772 این قابلیت را به ما می دهند. تا در صورت نیاز بتوانیم. آنها را مجدد شارژ نموده و درون پلاتر های خود استفاده نماییم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی شارژ و خرید این کیت از کارتریج های اوریجنال و سازگار. با پلاتر های HP z5200 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

سایر مشخصات فنی HP Z5200 | دیزاین جت HP

پلاتر سری Z5200 به عنوان یک چاپگر عریض ، با قابلیت های بسیاری توسط تیم اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده اند. از سری مشخصات دیگر این دستگاه می توانیم به رزولوشن چاپ 2400 DPI ، در سایز های A4, A3, A2, A1, A0 اشاره داشته باشیم. همانطور که گفته شد این دستگاه با وزنی حدود به 85 کیلوگرم کاربرد اداری – سازمانی را به کاربران خود می دهد. در نتیجه شما می توانید Z5200 را با ابعاد 1047*690*1770 میلی متر در فضا های اداری و سازمانی خود قرار داده. و از قابلیت های آن نهایت استفاده را ببرید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط نحوه ی عملکرد و استفاده از پلاتر های 8 رنگ با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

سایر مشخصات فنی HP Z5200

 

دیزاین جت HP | سوالات متداول

امکان تانکی کردن دیزاین جت HP در نمایندگی ؟ خیر/ امکان استفاده از جوهرهای غیر شرکتی برای دیزاین جت HP ؟ خیر/ امکان چاپ برروی موارد غیر توصیه کاربری دیزاین جت HP ؟ خیر / امکان استفاده از هدهای تاریخ گذشته دیزاین جت HP ؟ خیر | در نظر داشته باشید عدم رعایت توصیه کاربری شرکت برای تمام انواع دیزاین جت HP موجب خارج شدن دستگاه از کارتابل گارانتی میشود.