کارتریج 504A لیزری رنگی | کیت کارتریج 504A به عنوان یک قطعه ی مصرفی مهم در چهار رنگی لیزری اچ پی به حساب می آیند. اولین و مهمترین مشخصه در کارتریج های اچ پی مربوط به کیفیت و اصالت آنها می شود. کارتریج های فاقد اصالت ی توانند ضرر و زیان بسیاری را در طول مصرف به ما برسانند. در همین راستا نیز توصیه می شود. که شما کاربران گرامی جهت خرید و راه اندازی این سری از محصولات اچ پی حتما به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید. با مراجعه به نمایندگی های مجاز HP علاوه بر تهیه ی کیت اورجینال و شرکتی HP 504A می توانید. از خدمات پس از فروش و گارانتی این سری از محصولات و قطعات مصرفی پرینتر های لیزری رنگی HP تیز استفاده نمایید.

 

کارتریج 504A

به طور کلی اچ پی 504A شامل چهار تونر در رنگ  های مشکی ، آبی ، زرد و قرمز می شود. کیفیت و عملکرد این سری از کارتریج های اچ پی به گونه ای تنظیم شده تا کاربران پرینتر های لیزری رنگی HP 3525 و HP 3530 بتوانند. اسناد خود را در سریعترین و بالاترین کیفیت به چاپ برسانند. در نظر داشته باشید. که پرینتر های نامبرده به عنوان پرینتر های لیزری پر فروش و پر مصرف در زمینه ی ماشین های اداری اچ پی به حساب می آیند. یکی از اصلی ترین دلیل محبوبیت یان دستگاه ها مربوط به عملکرد و سرعت بالای چاپ آنها در نوع کاربردی اداری و سازمانی باعث شده. تا کاربران به این دستگاه و قطعات مصرفی آن توجه ویژه ای داشته باشند.

 

کارتریج 504A

 

حدود چاپ این سری از کارتریج های اچ پی یعنی کیت لیزری رنگی HP 504A به صورت استاندارد توانایی چاپ 7000 برگ کاغذ A4 را به کاربران خود می دهد. این کیت از کارتریج های لیزری مهم اچ پی در چهار کد CE250A ، CE251A ، CE252A و CE253A طراحی و به بازار عرضه شده اند. شما می توانید جهت خرید هر یک از کارتریج های اچ پی از کد مربوطه رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس در سبد خرید خود قرار دهید. همچنین لازم به ذکر است که کیت کارتریج HP 504A در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP به صورت شرکتی و با گارانتی معتبر خدمت شما کاربران گرامی ارائه یم شود. از این رو شما می توانید جهت سفارش این دستگاه در سریعترین زمان با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید.

سری 503 لیزری رنگی را هم در این لینک ببینید

 

کیت کامل پرینتر HP 3525

پرینتر لیزری رنگی HP 3525 به عنوان یکی از پرینتر های لیزری رنگی پر قدرت و با کیفیت توسط مهندسین اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده اند. یکی از اصلی ترین خصوصیات این دستگاه ها نوع کاربری لیزری رنگی پر قدرت و با کیفیت در حوزه ی کار اداری و سازمانی به حساب می آید. مشخصات ظاهری و ابعادی این دستگاه در نگاه اول می تواند بسیار ساده و بی آلایش به نظر برسد. اما با توجه به سال طراحی پرینتر لیزری رنگی HP 3525 به این پی می بریم. که این دستگاه با یک تریم سه رنگی سفید ، مشکی و آبی ، طراحی زیبا و چشم نوازی را به کاربران Enterprise ارائه می دهد.

در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کاربری های اداری و خانگی پرینترها HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید. در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های اداری و سازمانی اچ پی تمامی مشخصه و اطلاعات مورد نظر خود را از کارشناسان ما در نمایندگی دریافت نموده و پرینتر مناسب با فضای کاری خود تهیه نمایید.

 

کیت کامل پرینتر HP 3525

 

مشخصات ظاهری HP 3525

با توجه به سال ساخت این محصول طبیعی است که ما شاهد هیچگونه صفحه نمایش ال سی دی و لمسی نباشیم. اما قدرت عملکرد این محصول و قابلیت اتصال آن به لپ تاپ به ما این اجازه را می دهد. تا بتوانیم تمامی انتظارات خود را در زمینه ی ماشین های اداری برطرف سازیم.از سری مشخصات فنی این دستگاه می توانیم. به قطعه ی مصرفی مهم 504A  در این دستگاه ، قابلیت چاپ دوروی اتوماتیک. تکنولوژی چاپ لیزری رنگی ، رزولوشن چاپ 1200DPI ، ظرفیت سینی کاغذی 250 برگی و سایر مشخصات دیگر اشاره نمود. به طور کلی ساختار و نوع کاربری این دستگاه در دسته پرینتر های اداری قرار گرفته است. پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.

 

 

مشخصات ظاهری HP 3525

 

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP