اچ پی اومن Omen 15 | اچ پی اومن به عنوان پرچمدار دسته ی گیمینگ ، توسط کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده است. نسل 15 اچ پی اومن به عنوان یکی از مهمترین لپ تاپ های این کمپانی. با پردازنده ی Intel Core i7-4710HQ طراحی و مورد استفاده ی کاربران و مصرف کنندگان این برند قرار گرفته است. یکی از محبوب ترین ویژگی هایی که ما در نسل HP 5000 ne شاهد آن می باشیم. تکنولوژی cool mode جدید ، عملکرد مثبتی در سیستم خنک کننده ی این دستگاه دارد.

این لپ تاپ بر خلاف سری های قبلی با متریال قوی تر و متفاوتی از نظر مقاومتی با جنس فلز طراحی شده است. بدنه ی فلزی این دستگاه دارای یک نقطه قوت و ضعف می باشد. نکته ی مثبت این موضوع مربوط به بخش مقاومت و نکته ی منفی مربوط به افزایش وزن نسبت به نسل های قدیمی تر می باشد.

 

 

اچ پی اومن Omen 15

بسیاری از کاربران  در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه سوالات بسیاری را مطرح نموده اند. طراحی این لپ تاپ نیز همانند سایر لپ تاپ های نسل 15 اومن ساده و بدون هیچ ویژگی اضافی می باشد. لوگوی Hewlett-Packard مانند اچ پی ، طراحی برجسته ی قاب A ، کیبورد با کیفیت دارای بک لایت این دستگاه ، موس پد کامل و پرسرعت و … همگی باعث شده تا اومن نسل 15 مورد توجه کاربران در مارکت ماشین های رایانه ای گیمینگ قرار بگیرد. پردازنده ی I7 این دستگاه ، سرعت و کیفیت بالایی را در بخش سخت افزاری به کاربران ارائه می دهد. در همین راستا مصرف کنندگان می تواند با صرف هزینه ی مناسب و اقتصادی صاحب دستگاهی مناسب و پر قرت در حوزه ی گیمینگ می شوند.

 

اچ پی اومن 15
اچ پی اومن Omen 15

 

در ارتباط با طراحی HP Omen 15-5000NE المان های جالبی وجود دارد. از اصلی ترین ویژگی های ظاهری این دستگاه می توانیم به نوع طراحی  جدید و متفاوت 5000NE اشاره هایی داشته باشیم. این نسل از لپ تاپ های اومن همانند سایر لپ تاپ های همین دسته خلق و خو و ظاهری گیمینگ نداشته. و برعکس با ظاهری حرفه ای و شکیل در این حوزه فعالیت خود را شروع می کنند. البته در نظر داشته باشید که هنگام روشن شدن این دستگاه و مشاهده ی تصویر با کیفیت ، سرعت بالای پردازنده ، بک لایت زیبا و چشم نواز Omen 15 ، دقیقا حس یک لپ تاپ اچ پی گیمینگ به شما کاربران گرامی منتقل خواهد شد.

 

5000ne |اچ پی اومن Omen 15

اگر بخواهیم به صورت تخصصی نگاهی به مشخصات فنی این دستگاه بی اندازیم. باید بگوییم که HP 5000NE به عنوان یک لپ تاپ با پردازنده ی Intel Core i7-4710HQ with Intel HD Graphics 4600 طراحی شده است. همچنین چیپ نسل Intel HM87 Express نیز نقش موثری در سرعت و کیفیت عملکرد این دستگاه دارد. یکی از مهمترین اصل و ویژگی این دستگاه مربوط به حافظه ی مموری می باشد. در نظر داشته باشید که HP 5000ne نسل اومن دارای یک 16GB حافظه ی Ram DDR3 از نوع Onboard  می باشد.

همچنین شما می توانید با استفاده از 4 GB GDDR5 گرافیک درون این دستگاه. بدون هیچ دغدغه ای از نصب و راه اندازی هر برنامه و گیمی به راحتی بر آیید. بسیاری از کاربران در ارتباط با هارد این دستگاه سوالاتی را مطرح نموده اند. لازم است بدانید که این دستگاه به صورت استاندارد دارای یک هارد SSD 256GB و یک هارد HDD 1T می باشد. در آخر نیز بد نیست تا اشاره ای به صفحه نمایش فول HD این دستگاه در ابعاد 15.6 داشته باشیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه ی این دستگاه با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

5000ne

 

مشخصات ظاهری HP 15 Omen | اچ پی اومن 15

همواره کاربران و فعالان حوزه ی گیمینگ ، لپ تاپ های اومن را با ظاهری همیشگی ، پر از هیجان و خاص به یاد می آورند. اما این موضوع در نسل HP 15 – 5000ne نسبت به سایر نسل های اومن کمتر دیده می شود. گویا اچ پی با طراحی این دستگاه خواسته تا این لپ تاپ را در دو دسته ی گیمینگ – مهندسی عرضه نماید.

اما به طور کلی لازم است بدانید. که این دستگاه با ظاهری قابل قبول همراه با پورت های USB2 و USB3 . باتری پر قدرت 4 سلولی و سیستم صوتی Beats Audio  توانسته تا نظر بسیاری از کاربران خود را در حوزه ی گیمینگ و مهندسی جلب نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید و سفارش این محصول با کارشناسان ما در نمایندگی اومن لپتاپ های HP  همراه شوید.

 

مشخصات ظاهری HP 15 Omen
اچ پی اومن 15