کارتریج 502A لیزری رنگی | کارتریج ها را می توان به عنوان اصلی ترین شاخه ی قطعات مصرفی پرینتر های اچ پی به حساب آورد. در نظر داشته باشید که قطعات مصرفی نیز باید بنا به خصوصیات و ویژگی های پرینتر ها سازگار و با اصالت باشند. در غیر این صورت ممکن است ایرادات و مشکلاتی را برای دستگاه ها به وجود بیاورند. همچنین در ارتباط با قطعات مصرفی ماشین های اداری نیز ، لازم است بدانید که کیفیت و ساختار بسیاری وجود دارد. از این رو مهم است که کاربران از چه نوع کارتریج با چه کیفیتی در دستگاه های خود استفاده می کنند.

در نظر داشته باشید که شما می توانید با استفاده از سری کارتریج های اوریجنال اچ پی 502A ، تجربه ی نتایج سریع،چ آسان، درخشان. با استفاده از تکنولوژی تونر جدید HP ColorSphere تجربه نمایید. این سری از تونر های اچ پی توانایی تولید اسناد را با کیفیتی بالا و قابل اطمینان به کاربران ارائه می دهند. از مهمترین ارزش و و ویژگی کارتریج های HP 502A اورجینال می توان به ، چاپ بدون دردسر و با کیفیت و پر سرعت اشاره نمود. در ادامه در ارتباط با سایر ویژگی های این کارتریج لیزری رنگی بررسی های بیشتری را انجام خواهیم داد .

 

 

کارتریج 502A

طبق روال همیشگی کمپانی ، ما در ساختار ، کد زنی ، و عرضه ی کارتریج های لیزری شاهد چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز می باشیم. این مجموعه در کنار یکدیگر کیت لیزری اچ پی 502 را تشکیل می دهد. از سری خصوصیات این کیت می توانیم به حجم مناسب کاست، تونر ، کیفیت بالای ساخت قطعات و … اشاره داشته باشیم. همچنین لازم به ذکر است. که کارتریج های لیزری رنگی 502 شامل چهار کد Q6470A ، Q6471A ، Q6472A و Q6473A می باشند.

این کد ها با توجه به ترتیب قرار گیری رنگ در دستگاه و شماره فنی کاست ها انتخاب شده است. رنگ درخشان کیت اچ پی 502 با استفاده از تکنولوژی و تونر HP ColorSphere ، درخشندگی بالاتری را برای ایجاد طیفی طبیعی از رنگ‌های روشن به کاربران می دهد. تونر HP ColorSphere طیف ظریف‌تری از رنگ‌ها را در سیستم چاپ کارتریج های 502A می سازد. همین موضوع باعث می شود. تا کاربران بتوانند اسناد خود را با کیفیت بالاتری به چاپ برسانند.

 

تصویر مرتبط با کارتریج 502A لیزری رنگی - HP502Acyan

 

کیت کامل پرینتر HP 3600

پرینتر لیزری رنگی 3600 با توجه به ابعاد و تکنولوژی چاپ و قدرت خود ، در جهت چاپ اسناد از کارتریج لیزری رنگی HP 502A استفاده می کند. این دستگاه با قابلیت تک کاره دیگر توسط کمپانی اچ پی در سالیان اخیر توقف تولید شده. و امروزه تنها این دستگاه به صورت کارکرده به فروش می رسد. اما در ارتباط با کیت 502A لازم است. بدانید که این کارتریج در چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز با کد های Q6470A ، Q6471A ، Q6472A و Q6473A همچنان توسط اچ پی به عنوان قطعه ی مصرفی پرینتر های Enterprise تولید و به بازار عرضه می شوند. در نظر داشته باشید که 502A طراحی شده. تا کیفیت مطلوب و قابلیت اطمینانی را به کاربران خود ارائه دهد.

در نظر داشته باشید که استاندارد چاپ 504A با توجه به عملکرد تقریبی بر اساس 5 درصد پوشش متوسط تونر توسط کمپانی اچ پی ، 4000 برگ بررسی و اعلام شده است. این بازده از توان چاپ این دستگاه را می توان به عنوان توانایی مناسب و قابل توجه بیان نمود. کاست های بزرگ این کارتریج باعث می شوند که کاربران برای هر نوبت استفاده و خرید بتوانند تا مقدار قابل توجه ای از اسنادشان را به چاپ برسانند.

کیت کامل پرینتر HP 3600

 

 

تفاوت عمده ی کارتریج HP 502A

شما نیز می توانید جهات کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نوع 502A و 502X ، بازده واقعی چاپ در پرینتر های Enterprise های نسل 3600 ، نحوه ی خرید کارتریج با اصالت و نحوه ی شارژ آن با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. همچنین لازم است. بدانید که نمایندگی رسمی HP مفتخر است. تا در بحث خرید و مشاوره ی پیش از خرید کیت کامل کارتریج پرینتر 507A تمامی اطلاعات و مشاوره ی لازم را خدمت شما کاربران گرامی اعلام نماید. با ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید. همچنین شما می توانید جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با DPI کارتریج های اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده تا از اطلاعات تخصصی کیفیت کارتریج ها DPI بهره مند گردید.

 

تفاوت عمده ی کارتریج HP 502A