کارتریج 309A لیزری رنگی | اگر شما هم از مصرف کنندگان چاپگر هایی چون HP enterprise 3500 ، HP 3550 ، 3700 سازمانی اچ پی می باشد. و هنگام چاپ به مشکلاتی همچون ، کم رنگ شدن چاپ ، پخش شدن تونر بروی صفحات ، خط افتادن بروی اسناد خروجی و یا موارد مشابه می شوید. باید بدانید که منشا این ایرادات از کارتریج های شما می باشد. به طور کلی پرینتر های لیزری به حساسیت بالایی در قطعات مصرفی و تونر ها ندارد. و اما پس از مشاهده ی چنین ایراداتی ، وقت آن رسیده که کاربران بنا به خواسته ی خود کارتریج خود را سرویس و یا تعویض بنمایند. ما در این بخش همراه شما کاربران گرامی می باشیم. تا با توجه به ویژگی های استاندارد چاپ ، کارتریج های اورجینال و شرکتی HP 309A را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم.

 

 

کارتریج 309A لیزری رنگی

 

 

 

افرادی که از پرینتر های HP Enterprise  سری 3500 ، 3550 و 3700 را استفاده می کنند. کاملا با کیفیت و سرعت بالای این دستگاه ها آشنا می باشند. وظیفه ی عمده ای از  چاپ با کیفیت و سرعت بالای دستگاه ها بستگی به عملکرد کارتریج ها دارد. از این رو اگر کارتریج های ناسازگار و یا غیر مرتبط با دستگاه های خود استفاده نماییم. ممکن است دستگاه های ما دچار ایرادات بسیاری شوند. از این رو پیشنهاد نمایندگی به کاربران تهیه ی کارتریج های با اصالت HP 309A می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگان تونر های لیزری اچ پی در سراسر ایران در ارتباط باشید.

 

کارتریج 309A

کارتریج اچ پی لیزری رنگی 309A با توجه به کیفیت بالای چاپ اسناد و دوام مناسب خود ، مورد توجه بسیاری از کاربران در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای قرار گرفته اند. در نظر داشته باشید که کارتریج های لیزری HP 309A نیز همانند عموما کارتریج های لیزری رنگی در چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز دسته بندی شده اند . این کیت از کارتریج های اچ پی با چهار سری از کد های Q2670A در رنگ مشکی ، Q2671A در رنگ آبی ، Q2672A در درنگ زرد  و Q2673A در رنگ قرمز طراحی و به بازار عرضه و قابل استفاده ی کاربران می باشند.

 

کارکرد این سری از کارتریج های اچ پی با توجه به استاندارد های لازم چاپ توسط کمپانی اچ پی برای رنگ مشکی 6500 و برای سایر رنگ ها 5000 برگ عرضه شده است. در نظر داشته باشید. که تعداد چاپ و خروجی اسناد کاملا به نوع چاپ کاربران بستگی دارد. اما سری قطعات مهم بکار رفته در سری HP 309A  می توانیم. به درام ، مگنت ، فوم ، بلید 309A و سایر قطعات مهم دیگری که در امر چاپ کمک بسیار زیادی به ما می کنند اشاره کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP در ارتباط باشید.

 

کارتریج 309A

 

کیت کامل پرینتر HP 3500

در بخش های قبلی در ارتباط با سازگاری چاپگر 3500 با کیت پر فروش 309A نکاتی را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نمودیم. اما در ارتباط با HP 3500 باید اضافه نماییم. که این سری از دستگاه ها به عنوان پرینتر های لیزری رنگی تک کاره با نوع کاربری چاپ A4 به بازار عرضه شده است. متاسفانه در این سری از چاپگر ها ما شاهد چاپ بی سیم و چاپ دورو به صورت اتوماتیک نمی باشیم. شما می توانید از طریق سیستم های خود می توانید با کابل های رابط اتصال بین سیستم و چاپگر را فراهم نمایید.

پرینتر لیزری اچ پی 3500 رنگی در دسته چاپگر های تک کاره ی اداری و سازمانی طراحی و به بازار عرضه شده اند . از سری مشخصات دیگر آن می توان به وزن بالای 33 کیلوگرمی آن اشاره نمود. توان کار 45000 برگ این دستگاه باعث شده تا HP Enterprise 3500 به عنوان چاپگر محبوبی به حساب می آیند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه باشید.

در نظر داشته باشید که استفاده از کارتریج های سازگار و با اصلت با پرینتر های لیزری می تواند. کمک اساسی به شما در امر چاپ و ایجاد محتوای با کیفیت کمک بسیاری می کند. در نظر داشته باشید که شما می توانید با تهیه ی کارتریج های با اصالت ، پرینتر های خود را در برابر قطعات مصرفی ناسازگار و نا مربوط ایمن نمایید.با کارشناسان و امور مشتریان HP ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

تصویر مرتبط با کارتریج 309A لیزری رنگی - HPQ2672A تصویر مرتبط با کارتریج 309A لیزری رنگی - HP cartridge 309a