کارتریج دیزاین جت HP 800  | با توجه به عملکرد مطلوب و قابل توجه دیزاین جت 800 ، شاهد استقبال بسیاری از این پلاتر در دسته چاپگر های 42 اینچی بودیم. از این نظر در این بخش تصمیم گرفتیم. تا در ارتباط با قطعات مصرفی و کارتریج این سری از دیزاین ت های اچ پی اطلاعات بیشتری را بررسی نموده و نکاتی را در ارتباط با کارتریج جوهری 82 خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد می شود اگر از دیزاین جت های سری 800 استفاده می کنید حتما در این بخش همراه ما بوده و از نکات مهم در ارتباط با قطعات مصرفی این پلاتر آگاه شوید.

 

کارتریج دیزاین جت

پیش از اینکه بخواهیم در ارتباط با کارتریج 82 بررسی های لازم را انجام دهیم . لازم است بدانید که دیزاین جت ها کدام سری از چاپگر های اچ پی می باشند. و قطعات مصرفی آنها عموما چه تفاوتی با قطعات مصرفی سایر دستگاه ها دارد. در نظر داشته باشید که کمپانی اچ پی در جهت توسعه ی کار خود تصمیم به ساخت پرینتر های فرمت بزرگ با قابلیت های مناسب و سازگار با محیط های اداری نمود. از این رو دیزیان جت های یا همان پلاتر ها به بازار معرفی شدند. اکثر این دستگاه ها با تکنولوژی جوهرافشان به بازار عرضه شده اند. از این رو قطعات مصرفی آنها نیز جوهر می باشد.

اما تفاوت جالبی در ارتباط با قطعات مصرفی پلاتر و پرینتر وجود دارد. در ابتدا لازم است بدانید که پلاتر ها به دلیل حساسیت بالای محیط و شرایط کاری خود ممکن است از رنگ های بیشتری در چاپ استفاده نمایند. اغلب در پرینتر ها ما شاهد استفاده از چهار رنگ هستیم اما در بسیاری از پلاتر ها این تعداد به 6  و 8 رنگ نیز می رسد. عموما زا پلاتر ها برای رسم نقشه ، نمودار ، عکس ها برجسته ، تصویر ها گرافیکی و … استفاده می شود. از این رو کارتریج ها باید تمامی جزئیات را در خروجی اسناد لحاظ نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با  ارور کارتریج در پرینتر های HP با ما همراه شوید.

 

کارتریج دیزاین جت تصویر مرتبط با کارتریج دیزاین جت HP 800 - HP82yellow تصویر مرتبط با کارتریج دیزاین جت HP 800 - HP 82 magenta

سری 82 اورجینال

ابتدا به مدل فنی کارتریج ، پلاتر های 800 اشاره نمودیم. لازم است بدانید که این سری از کارتریج های اچ پی در چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز تولید و به بازار عرضه شده اند . در نظر داشته باشید که کیت 82 علاوه بر سازگاری با سری 800 با سری 500 و 510 اچ پی نیز سازگاری داشته. و به عنوان قطعات مصرفی اصلی این پلاتر ها نیز عملیات چاپ را انجام می دهد. در ارتباط با کیت چهار رنگ کارتریج 82 لازم است بدانید. که این قطعات مصرفی ظرفیت تقریبی کاست این کارتریج ها 69 میلی لیتر می باشد. فناوری هوشمند این کارتریج ها باعث شده تا اسناد با کیفیتی مطلوب و مناسب به چاپ برسند.

کارتریج مشکی HP 82 با کد فنی CH565A نیز شناخته می شود. ظرفیت این سری از کارتریج های اچ پی 69 میل می باشد. ر قدم بعدی ما شاهد رنگ آبی با کد فنی C4911A می باشیم. در صورت نیاز شما کاربران گرامی می توانید از کد فنی این محصول به رنگ و مدل مورد نظر خود برسید. C4912A رنگ قرمز و C4913A مربوط به شناسه ی فنی رنگ زرد کیت 82 جوهرافشان می شود. شما می توانید جهت خرید کارتریج های جوهری تاریخ دار و اورجینال پلاتر 800 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلاتر های رومیزی می توانید وارد صفحه ی مورد نظر شده و از اطلاعات کارشناسان بهره کامل را ببرید.

 

سری 82 اورجینال

تفاوت کارتریج های اصلی و طرح 82 | کارتریج دیزاین جت

لازم است بدانید که قطعات مصرفی نقش اساسی و مهمی در چاپ و به نقش کشیدن اسناد ما دارند. اگر ما در طول مصرف خود از کارتریج های فیک و ناسازگار استفاده نماییم. شاهد خرابی در بخش چاپ و پلاتر خود خواهیم شد. زیرا که عملکرد نا مناسب و ناسازگار این کارتریج ها باعث می شود تا به پلاتر ما آسیب های زیادی وارد شود. همچنین در نظر داشته باشید. که هنگام خرید کارتریج های پلاتر علاوه بر بررسی اصالت محصول ، به تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصول نیز توجه ویژه ای داشته باشیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید کارتریج های جوهری 82 و نمایندگی شارژ کارتریج های اچ پی در تهران با کارشناسان ما در نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید.

 

تفاوت کارتریج های اصلی و طرح 82 | کارتریج دیزاین جت