پرینتر HP 554DN لیزری رنگی | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از محبوب ترین دستگاه های لیزری رنگی تک کاره ی اچ پی آشنا شویم . از این رو شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر و کسب آگاهی در زمینه ی ماشین های  اداری. تک کاره ی رنگی Enterprise با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید. لازم به ذکر است ، چنانچه به دنبال پرینتر های سازمانی تک کاره ی قدرتمند می باشید می توانید بروی امکانات و ویژگی های سری 554 حساب ویژه ای باز کنید . در ادامه در ارتباط با نحوه ی عملکرد این سری از دستگاه های اچ پی توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم کرد .

 

 

در این صفحه از google به دسته بندی نتایج سرچ اختصاصی از دیگر شاخه های پرینتر بصورت اختصاصی دسترسی خواهید داشت.

 

پرینتر HP 554DN

در واقع تمامی ما در ارتباط با نحوه ی عملکرد و توانایی های پرینتر های سازمانی اطلاعاتی را داریم. نوع کار ، تکنولوژی خاص چاپ و … باعث شده تا کاربران اداری و سازمان توجه بسیاری نسبت به توانایی های یک دستگاه لیزری داشته باشند. در ارتباط با خدمات و عملکرد HP 554DN تنها کافیست سه عامل مهم را بدانید.عامل اول تک کاره و تکنولوژی چاپ رنگی این دستگاه. عامل دوم ظرفیت چاپ اسناد تا 80000 برگ در ماه و عامل سوم رزولوشن چاپ 3600 DPI می باشد. در نظر داشته باشید که تکنولوژی و وضوح چاپ در سری پرینتر HP 554DN جز مهمترین قابلیت و خصوصیات این دستگاه به حساب می آید.

 

 

پرینتر HP 554DN
پرینتر HP 554DN

 

طبق روال همیشگی در این بخش به مشخصات ظاهری این دستگاه می پردازیم . این غول جادویی اچ پی از سری چاپگر های Enterprise و سایز بزرگ کمپانی اچ پی می باشد. که توانایی های بالایی را در امر چاپ به کاربران ارائه می دهد . وزن پرینتر HP 554DN با کارتریج چیزی حدود به 38 کیلوگرم می باشد . پشت این دستگاه ما شاهد چهار پورت متفاوت در جهت استفاده از این دستگاه می باشیم. پورت Ethernet ، دو پورت USB و یک پورت قفل هوشمند. ایعاد صفحه نمایش روی این دستگاه 6.9 CM ( 2.7 اینچ ) اندازه گیری شده است. این صفحه نمایش به شما هشدار ها و موارد مورد نیاز اولیه را به خوبی و دقیق نشان می دهد .

 

تک کاره اچ پی

پرینتر های تک کاره به صورت تخصصی ، تنها بروی چاپ تمرکز داشته و همین موضوع باعث می شود. تا کاربران در جهت چاپ با تعداد مشخص شده و بالا به سراغ این گونه پرینتر ها بروند . سری 554DN نیز از همان سری پرینتر های سرعت بالا و پر ظرفیت کمپانی اچ پی می باشد . این دستگاه قادر است تا اسناد را تا 80000 برگ در ماه به کاربران ارائه دهد . به طور کلی این دستگاه با سرعت چاپ 33 برگ در دقیقه ، در دسته چاپگر های سرعت بالای اچ پی قرار گرفته اند. در نظر داشته باشید که ما با یک چاپگر با قابلیت DN رو به رو هستیم .

پس خواهیم فهمید که سری 554 دارای دو قابلیت چاپ از طرق شبکه و چاپ دورو به صورت اتوماتیک می باشد . اگر چه که قابلیت های چون Eprint و Airprint در این دستگاه نیز باعث شده. تا کار چاپ ما تا حد قابل توجه ای آسان شود. با توجه به این قابلیت ها ما می توانیم از طریق سیستم عامل های اندورید و ios به دستگاه متصل شده و چاپ خود را انجام دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت چاپگر های HOME & home office وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

تک کاره اچ پی

 

کارتریج پرینتر 554DN

تا بدین جای کار متوجه شدیم که با یک چاپگر اداری پر سرعت با تکنولوژی چاپ لیزری رنگی رو به رو هستیم. حال بد نیست تا در ارتباط با مشخصات و ویژگی های قطعات اصلی مصرفی پرینتر HP 554DN اطلاعات بیشتری داشته باشیم . در نظر داشته باشید که HP 554 برای انجام امورات چاپ از کیت کارتریج لیزری رنگی HP 212A بهره می برد. این کارتریج ها در چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز در بازار دیده می شوند.

کارکرد این کیت از کارتریج های HP توسط کمپانی 5500 برگ برای مشکی و 4500 برگ برای بخش رنگی محاسبه شده است . از این رو شما می توانید تعداد قابل توجه ای از اسناد را با استفاده از چاپگر 554 و کارتریج 212 تولید نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مرکز قطعات پرینتر های HP  وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

کارتریج پرینتر 554DN

 

پرینتر HP 554DN |  امکان ثبت اتوماسیون برای پشتیبانی پرینتر HP 554DN در تمام ایران | hpaba.com مرکز ماشین های اداری و رایانه.