اچ پی معرفی کرد : سه کاره جدید لیزری مشکی hp 1200A. یکی از آخرین محصولات شرکت اچ پی ست که به تازگی رونمایی شده است.امروزه نیاز به استفاده از ماشین های اداری در اماکن مختلف بر کسی پوشیده نیست. شاید هیچ اداره ، مدرسه ، دانشگاه ، شرکت ، فروشگاه و غیره را نتوان یافت که حداقل از یکی از انواع ماشین های اداری استفاده ننمایید.انواع چاپگرها ، دستگاه های کپی ، اسکنرها و سایر ماشینهای اداری امروزه نقش مهم و تاثیر گذاریدر مراوده های اداری و شرکتها در نقاط مختلف جهان دارد.

نقشی که همه روزه پررنگ‌تر شده و نیاز کاربران به دستگاه های پیشرفته تر و تکنولوژی های بالاتر همواره احساس می شود. شرکت ها و برندهای مختلف که در زمینه تولید و خدمات پس از فروش انواع ماشینهای اداری اچ پی فعالیت می نمایند.نیز همواره تلاش دارند تا بتوانند با توجه به نیاز کاربران خود دستگاه های پیشرفته تر و به روزتری را تولید و روانه بازار نمایند. | سه کاره جدید لیزری مشکی

 

 

سه کاره جدید لیزری مشکی

شرکت اچ پی hp به عنوان محبوبترین برند تولید انواع ماشین های اداریکه همواره جزو پرفروشهای بازار محسوب می‌شود نیز از این قاعده مستثنی نیست.اچ پی hp همواره سعی کرده از پرچمداران و پیشگامان تکنولوژی انواع چاپگر و ماشینهای اداری در بازارهای جهانی باشد. انواع چاپگرهای لیزری ، جوهری ، رنگی و سیاه و سفید ، دستگاه های چند کاره و تک کاره،لپ تاپ های مختلف با توانایی ها و مشخصات متفاوت نشان دهنده آن است که اچ‌پی hp همواره در تلاش است تا نیازها و خواسته های همه کاربران خود را در تمام دنیا برآورده نماید.

 

سه کاره جدید لیزری مشکی بدون نیاز به تعویض کارتریج

همانطور که گفته شد یکی از آخرین محصولات Hp ، پرینتر سه کاره جدید لیزری مشکی HP Laser 1200a. می باشدیک دستگاه کم حجم جذاب که می تواند پرینت ، کپی سیاه و سفید و همچنین اسکن رنگی را به طور همزمان انجام دهد .اما شاید مهمترین تفاوتهای پرینتر سه کاره اچ پی HP Laser 1200a. با مدل های قبلی عدم نیاز این دستگاه به تعویض کارتریج و شارژ تونر باشد. یک تفاوت بسیار مهم که بخش زیادی از مشکلات کاربران پرینتر ها و دستگاه های چند کاره را مرتفع می سازد.کار تزریق جوهر در این دستگاه توسط کیت مخصوص و سرنگ بزرگ پلاستیکی که در گاه قرار میگیرد انجام شده و عمل چاپ صورت می گیرد. کار تعویض سرنگ نیز بسیار ساده بوده حتی توسط کاربران غیر حرفه‌ای ظرف کمتر از ۲۰ ثانیه قابل انجام است بدیهی است که یک مزیت بسیار بزرگ برای یک  سه کاره پیشرفته به حساب می آید.

 

تصویر مرتبط با اچ پی معرفی کرد | سه کاره جدید لیزری مشکی hp 1200A - HP Neverstop Laser MFP 1200a 3 e1607948972624
اچ پی معرفی کرد | سه کاره جدید لیزری مشکی hp 1200A

سه کاره جدید لیزری مشکی بررسی و مشخصات

سینی کاغذ پرینتر HP Laser 1200a.  گنجایش ۱۵۰ برگ کاغذ را دارا می باشدکه می توانید از کاغذ های A4 و یا پاکت نامه به عنوان ورودی برای استفاده نمایید.این میزان گنجایش کاغذ سینی دستگاه برای کاربران خانگی که استفاده محدودی از پرینتر دارند بسیار عالی و برای ادارات کوچک مناسب و کافی است. پردازنده  ۵۰۰ مگاهرتزی و حافظه ۶۴ مگابایتی پرینتر سه کاره اچ پی HP Laser 1200a.نیز از مزایای آن به حساب می آید و موجب می شود هنگام کار کردن با این دستگاه مشکل هنگ کردن و یا کم شدن سرعت دستگاه برای کاربر پیش نیاید.

در کل می توان گفت اچ پی معرفی کرد | سه کاره جدید لیزری مشکی hp 1200A. با ویژگیهای خاص خود مانند: پشتیبانی از تونرهای بدون نیاز به تعویض ، کیفیت چاپ عالی ، امکان چاپ از روی فلش مموری و تهیه کپی و اسکن اسناد و مدارک ، یک انتخاب بسیار عالی برای شرکت ها و اداره ها و مجموعه هایی با کارایی سبک به شمار می رود و عملکرد سه دستگاه جدارا به صورت یکجا در اختیار کاربر قرار می دهد.