کارتریج HP deskJet 380 | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با کارتریج جوهرافشان سری HP F380 بررسی های لازم را انجام داده. و همچنین نکاتی را در ارتباط با عملکرد این سری از کارتریج های اچ پی به شما کاربران گرامی ارائه نماییم. از این رو پیشنهاد می شود که اگر به دنبال خرید و یا تهیه ی قطعات مصرفی شرکتی DeskJet F380 می باشید . می توانید با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج HP شمال تهران در ارتباط باشید.

 

کارتریج HP deskJet 380

 

بسیاری از کاربران به دلیل عدم اطلاعات کافی در زمینه ی ماشین های رایانه ای و قطعات وابسته به آن، پس از تمام شدن قطعات مصرفی به دنبال کارتریج های غیر سازگار و ارزان قیمت کمپانی اچ پی می روند . لازم است بدانید.که این سری از کارتریج ها ، هیچگونه اصالت و سازگاری با دستگاه ها ندارد. و در این بخش ما تصمیم گرفتیم تا این موضوع را به صورت تخصصی تر به شما آموزش دهیم. پس شما می توانید در جهت تکمیل نمودن اطلاعات خود در زمینه ی ماشین های اداری با ما همراه باشید.

در قدم اول لازم است بدانید که کارتریج سری HP F380 ، سری پر طرفدار و نام آشنای 21 مشکی و 22 رنگی می باشد. این کارتریج ها با تکنولوژی جوهرافشان در کمپانی اچ پی طراحی و تولید می شوند. همین موضوع به ما کمک می کند تا در قدم اول با تکنولوژی چاپ دستگاههای HP F380 آشنا شویم. در قدم دوم دسته بندی این کارتریج ها می باشد. سری کارتریج های 21 و 22 پس از تمام شدن به ما اجازه ی شارژ و تعویض را می دهند. اما با توجه به این موضوع که هر دوی این کار ها به صورت استاندارد انجام شود..!

تعویض کارتریج در دستگاه های جوهری رنگی ؛ امری مهم و قابل توجه می باشد. در وهله ی اول ما باید به سری کارتریج  و اصالت ساخت آن توجه داشته باشیم. در غیر این صورت لازم است بدانید که کارتریج های طرح و فیک 21 و 22 می توانند عاملی جدی در آسیب رساندن به دستگاه شما به حساب بی آیند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینترهای چندکاره یا MultiFunction با کارشناسان HP همراه باید.

 

کارتریج HP deskJet 380

 

اچ پی INK 21 & 22 | کارتریج 380

21 و 22 نامی آشنا در سری کارتریج های جوهرافشان اچ پی می باشد. از سری مشخصات اولیه ی این کارتریج ها می توان به توان کار آنها اشاره نمود. لازم به ذکر است که هر دوی کارتریج های نام برده کارکرد پایین تر از 200 برگ را دارند. کارتریج 21 جوهری مشکی توانایی چاپ اسناد تا 190 و کارتریج جوهری رنگی توانایی چاپ تا 170 برگ را به کاربران می دهد. در نظر داشته باشید که این کیت از کارتریج های اچ پی در سایز های متفاوتی طراحی و تولید می شوند.

چنانچه که قصد خرید این کارتریج ها را داشتید. می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید. نکته ی مهمی که در ارتباط با این سری از کارتریج های اچ پی وجود دارد نحوه ی استفاده از آنها می باشد. لازم به ذکر است که بدانید ، کارتریج های جوهری همواره باید در حال انجام کار باشند تا مواد مصرفی درون آنها آسیب نبیند. از این رو اگر شما نیز به عنوان مصرف کنندگان سری 21 و  22 هستید. می توانید به صورت مرتب و روتین عملیات چاپ را در بازه های متفاوت انجام داده تا کارتریج و هد دچار ایراد نشوند.

 

اچ پی INK 21 & 22 | کارتریج 380

 

نکاتی مهم در ارتباط با INK 21 & 22

در بخش قبلی در ارتباط با چگونگی مصرف کارتریج های اچ پی به نکته ای اشاره داشتیم. یکی از معایب ، در کارتریج های جوهرافشان مربوط به بحث خشک شدن آنها می باشد . البته لازم به ذکر است که این قطعات برای اینکه دچار آسیب نشوند راهکار هایی دارند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. از پرینتر و پلاتر های جوهرافشان باید در طول روز یا حداکثر در یک بازه ی نزدیک به هم، به صورت دمو و یا سند مورد نیاز ، چاپ را انجام داد. نحوه ی کارکرد جوهر و هد در این سری از کارتریج ها به گونه ای بوده که ممکن است. در صورت نگهداری غیر حرفه ای و ناسازگار دچار ایراد شود. شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی شارژ و نگهداری صحیح از کارتریج های جوهرافشان با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

نکاتی مهم در ارتباط با INK 21 & 22