کارتریج HP plotter Z6100 | تقریبا تمامی افرادی که در زمینه ی چاپ به صورت حرفه ای فعالیت دارند . با مشخصات و نحوه ی عملکرد پلاتری چون HP Z6100 آشنایی کامل دارند. این دستگاه 60 اینچی جوهرافشان را با برند اچ پی ، می توان. به عنوان یکی از پر فروش ترین دستگاه عریض در صنعت چاپ به شمار آورد. کیفیت و کوالیتی بالای این دستگاه چه در ساخت و چه در عملکرد باعث شده تا Z6100 مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گیرد.

امروزه خرید و تهیه ی این دستگاه به صورت آکبند کمی سخت به حساب می آید . اما به هر حال بسیاری از افراد در جهت چاپ اسناد خود در ابعاد 60 اینچی از سری Z6100 استفاده می کنند. همین موضوع باعث شده تا ما گزارشی در ارتباط با مشخصات و قطعات مصرفی این دستگاه تهیه نموده و  شما کاربران گرامی ارائه دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شعبه اصلی شارژ کارتریج های HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

کارتریج HP plotter Z6100

پلاتر اچ پی 6100 از سری دستگاه های Wide کمپانی اچ پی می باشد. که از هشت رنگ کارتریج در جهت چاپ اسناد خود استفاده می کند. شاید تعداد بالای کارتریج های استفاده شده در این دستگاه برای بسیاری از کاربران جای تعجب داشته باشد. اما لازم است بدانید که این دستگاه برای چاپ اسناد به کیفیت و جزئیات بیشتر مجبور به استفاده از کیت 8 رنگ می باشد. طبیعتا با بالا رفتن تعداد کارتریج های این دستگاه ها ، نگهداری از قطعات مصرفی نیز سخت تر می شود. اما به هر حال دستگاه های عریضی چون Z6100 در جهت تکمیل قطعات مصرفی خود نیاز مند استفاده از کیت 91 می باشند.

کارتریج HP plotter Z6100

کیت کارتریج 91 ، این کیت که شامل 8 رنگ کارتریج می شود ، به عنوان اصلی ترین قطعات مصرفی پلاتر 6100 در این دستگاه فعالیت دارد. کیت 91 کارتریج های جوهرافشان در کنار پلاتر 6100 باعث می شود. تا افراد و مصرف کنندگان بتوانند اسناد خود را در سایز 60 اینچ با کیفیتی چون 2400*1200 DPI به چاپ برسانند. که کیفیت مناسب و قابل توجه ای می باشد. اما به هر حال خرید این کارتریج نیز  ؛ همانند سایر کارتریج های جوهری اچ پی نیازمند رعایت نکاتی می باشد. که ما در ادامه در ارتباط با آنها اطلاعاتی را مطرح خواهیم کرد.

اچ پی Ink 91

همانطور که گفته شد ان سری از کارتریج های اچ پی در هشت. رنگ توسط کمپانی طراحی و سازگار با پلاتر 6100 به بازار عرضه شده اند . از سری مشخصات این کارتریج ها در قدم اول می توانی به طیف رنگی و سریال آنها اشاره داشته باشیم. در قدم اول ما با رنگ مشکی این سری از کارتریج های 91 رو به رو هستیم .  کارتریج مشکی در این سری از کیت 91 به نام فوتو مشکی با کد C9465A شناسایی می شود. رنگ بعدی نیز همچنان مربوط به طیف مشکی و رنگ مشکی مات با کد شناسایی C9464A می باشد. طبق روال همیشگی دسته بندی کارتریج ها رنگ آبی ، رنگ یعدی است که پس از رنگ مشکی در کیت 91 قرار گرفته .

اچ پی Ink 91
کارتریج HP plotter Z6100

رنگ آبی کیت 91A با کد C9467A عرضه شده است. رنگ چهارم نیز در همان طیف رنگی آبی می باشد. آبی روشن با سریال C9470A ، پس از رنگ آبی می رسیم به رنگ زرد. این کارتریج در کیت 91A با کد C9469A شناسایی می شود. رنگ قرمز و قرمز روشن نیز در دسته بندی این کارتریج ها. به ترتیب با کد های C9468A و C9471A در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. آخرین رنگ و تکمیل کننده ی این کیت هشت رنگ مربوط به رنگ خاکستری روشن با شماره ی فنی C9466A می شود.

نکات مهم کارتریج z6100

از آنجایی که ما و تمامی صرف کنندگان تماما در ارتباط با اهمیت کارتریج های شرکتی اطلاعات کامل را داریم. تصمیم گرفتیم تا برخی از نکات قابل توجه در این زمینه را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در قدم اول هنگامی که هر کاربر کارتریج نو تهیه می کند انتظار دارد . تا همانند قبل بتواند اسناد خود را در بالاترین کیفیت به چاپ برساند. این مورد جز ویژگی هایست که ما در سری کارتریج های طرح نمی بینیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلاتر های 6 رنگ با ما در نمایندگی اچ پی همراه شوید.

نکات مهم کارتریج z6100

زیرا که این کارتریج ها همانند کارتریج های شرکتی توانایی چاپ اسناد را با بالاترین کوالیتی به کاربران ارائه نمی دهند. در قدم دوم عملکرد و پردازش جوهر توسط این کارتریج ها به گونه ایست که با عملکرد و کار دستگاه مغایرت دارد. همین موضوه نیز باعث می شود تا پلاتر ها کمی پس از استفاده از کارتریج های طرح با ایرادات زیادی برخورد کنند . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.