کارتریج 11 پلاتر اچ پی | در این بخش ما تصمیم به معرفی کارتریج 11 جوهرافشان اچ پی را داریم . این کارتریج از سری کارتریج های سازگار با پلاتر و پرینتر های جوهری اچ پی می باشد. این کارتریج به صورت کیت چهار رنگ توسط. کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده است. اگر شما هم با این سری از کارتریج های جوهر اچ پی آشنایی داشته و قصد تهیه ی آن را دارید.

می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش HP همراه شوید. همچنین ما در این بخش با بررسی عملکرد ، مزایا و معایب این کارتریج در امر چاپ ، همراه شما هستیم. تا بتوانیم نکات مهمی را در زمینه ی قطعات مصرفی ماشین های اداری خدمت کاربران ارائه دهیم.

 

کارتریج 11

کارتریج 11 ، به عنوانی یک کارتریج پر مصرف و پرفروش در زمینه ماشین های اداری جوهر افشان به حساب می آید. عملکرد و کوالیتی بالای این کارتریج در بحث چاپ باعث شده تا کاربران توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند. لازم به ذکر است که این کارتریج نیز همانند سایر کارتریج های. دیگر کمپانی اچ پی در بازار در نمونه های متفرقه زیادی یافت می شود.

بحث اصلی در ارتباط با نمونه های متفاوت این کارتریج عملکرد و کیفیت خروجی آنها می باشد. به طور مثال کیت کارتریج 11 به عنوان یک کارتریج با کیفیت در امر چاپ به حساب می آید. این کارتریج سازگار با سری های 1100 ، 2300 ، 9220 و … می باشد.

 

کارتریج 11

 

نکته ی مهمی که در ارتباط با این کارتریج ها وجود دارد. تفاوت نام رنگ مشکی ( کارتریج HP 10 ) و سه رنگ دیگر ( کارتریج 11 ) می باشد. البته در کیت چهار رنگ این محصول کاربران می توانند تمامی سری این کارتریج های مرتبط با پلاتر های اچ پی را خریداری نمایند. در ادامه با ما همراه باشید.

 

C4836A-37A-38A | کارتریج 11

پیش از این در ارتباط با کد های درج شده بروی پاکت و جعبه کارتریج ها توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه داده ایم. اما در این بخش می توانید با ذکر مثال این موضوع را بیش از پیش برای کاربران به صورت شفاف تر ارائه دهیم.

در قدم اول ما می‌دانیم که کارتریج سری 11 دارای 3 رنگ متفاوت می باشد. در نظر داشته باشید که یک کاربر نیاز به تهیه رنگ آبی اثر کارتریج های 11 را داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نصب چاپگر در سیستم عامل ویندوز وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

حال مصرف کننده از دو طریق می تواند. با ارتباط با نمایندگی رسمی فروش کارتریج های اچ پی کارتریج معتبر و مرتبط با دستگاه خود را خریداری نمایند. در قدم اول نام بردن رنگ و کیت کارتریج و در قدم دوم نام بردن سریال. مربوط به رنگ و کیت جوهرافشان اچ پی می باشد. در نظر داشته باشید که شما می توانید. جهت خرید دقیق تر کیت جوهری 11 ، از سریال های C4836A برای رنگ آبی ، C4837A برای رنگ قرمز و C4838A برای رنگ زرد استفاده نمایید.

 

 

C4836A-37A-38A

مشخصات کلی کارتریج 11

این کیت با استفاده از جوهر ، توانایی به نقش کشیدن کوچک‌ترین جزئیات. در چاپ تصویر ، چاپ نقشه و سایر موارد مشابه را به کاربران ارائه می دهد. این کارتریج در بازار به دو صورت شرکتی و طرح یافت می شود. اصلی ترین تفاوت ما بین این دو دسته کارتریج ها مربوط به کیفیت و نوع چاپ است. عموما کارتریج های طرح کیفیت و سازگاری مناسب با دستگاه های اچ پی را نداشته. و در ادامه ی روند عملکرد ، چاپگر های جوهری را دچار ایرادات کلی می کنند.

کارکرد کارتریج های شرکتی در بحث چاپ رنگی ، به صورت میانگین 2100 برگ ، محاسبه شده است. البته در نظر داشته باشید. که نوع مصرفی کاربران در این زمینه بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد.

نکات مهمی در ارتباط با چگونگی خرید و دریافت کارتریج های 11 اچ پی وجود دارد که حتما باید به آنها توجه داشت . به طور مثال اصلت کارتریج ، تاریخ انقضا و کیفیت چاپ آن می باشد. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در  نمایندگی تعمیرات اچ پی پلاتر ، همراه شوید. کارشناسان ما مفتخر اند تا در زمینه ی تعمیرات و فروش پلاتر های HP همراه شما کاربران گرامی باشند.

 

 

مشخصات کلی کیت Ink 11