کارتریج HP Deskjet 4580 | در این بخش با پرینتر و دستگاهی رو به رو هستیم که یکی از بیشتر آمار گزارشات معرفی و نقد و بررسی قطعات مصرفی را در مقایسه با سایر چاپگر های DeskJet اچ پی داشت. محبوبیت این دستگاه از نقطه ای آغاز شد که این دستگاه توسط کمپانی اچ پی به عنوان یک چاپگر All-in-one در دسته پرینتر های جوهری به بازار عرضه شد. در زمان عرضه ، این دستگاه با استفاده از قطعات مصرفی مناسب خود که سری 60 می باشد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. از این رو ما تصمیم داریم تا در ارتباط با این دستگاه و کارتریج شرکتی آن توضیحاتی را در زمینه ی ماشین های اداری خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم . با ما همراه باشید.

 

کارتریج HP Deskjet 4580

پرینتر جوهری اچ پی 4580 از سری چاپگر های چندکاره ی کمپانی اچ پی می باشد که پس از معرفی و عرضه به بازار مورد حمایت و استقبال خوبی از مصرف کنندگان قرار گرفت. دلیل اصلی این موضوع نیز مربوط به بخش کیفیتی و کیفیت بالای چاپ اسناد این دستگاه می باشد. اچ پی 4580 در جهت چاپ اسناد از کارتریج مشکی و رنگی Ink 60  استفاده می نماید. نام کامل این سری از چاپگر های اچ پی HP Deskjet F4580 ، می باشد. در نظر داشته باشید که کمپانی اچ پی با همین نام یک سری از OfficeJet  خود را معرفی نموده که در پست های آینده به آن خواهیم پرداخت .

 

کارتریج HP Deskjet 4580

 

به طور کلی چاپگر F4580 به عنوان یک دستگاه خانگی – اداری کوچک ، به صورت سه کاره توسط کمپانی طراحی و به بازار عرضه شده است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این دستگاه ها ، مربوط به قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی این دستگاه ها می شود. اما قابلیت بی سیم و چاپ از طریق Wi-Fi دیگر عاملی بود که کاربران به آن توجه ویژه ای داشتند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع در ارتباط با چگونگی تهیه و نصب پرینتر های All-in-one HP F4580 با ما در ادامه همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط فروش هد پلاتر های HP در نمایندگی با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

اچ پی 60 black & color

اصلی ترین قطعه ی مصرفی این سری از پرینتر های اچ پی مربوط به کارتریج آنها می شود. پرینتر جوهری 4580 در جهت تکمیل قطعات مصرفی خود از کارتریج 60 جوهری سیاه و سفید و رنگی بهرم می برد. کارتریج این دستگاه را شما می توانید از چندین روش به صورت مطمئن خریداری نمایید که در ادامه در ارتباط با آن توضیحات مربوطه را اعلام می کنیم. اما در بخش ابتدایی لازم است تا کمی بیشتر با مشخصات این کارتریج آشنا شویم .

در قدم اول ما با دو کارتریج در رو به رو هستیم که مجموعا توانایی دارای چهار رنگ می باشند. یکی از کارتریج ها به صورت کامل ، اختصاص پیدا نموده به رنگ مشکی . کارتریج Ink 60 Black توانایی چاپ 200 تا 220 برگ را به کاربران گرامی ارائه می دهد. در قدم دوم ما شاهد یک کاست با سه رنگ قرمز ، آبی و زرد می باشیم. این کارتریج به نام Ink 60 color توانایی چاپ را تا 165 برگ به کاربران ارائه می دهد. از این رو شما می توانید از این سری از کارتریج ها با این مشخصات بروی پرینتر های HP F4580 استفاده نمایید.

 

اچ پی 60 black & color

تصویر مرتبط با کارتریج HP Deskjet 4580 - HP Blsck60
کارتریج HP Deskjet 4580

 

خرید کارتریج شرکتی F4580

همانطور که می دانید در پرینتر های جوهرافشان ، کیفیت حرف اول را می زند. اصلی ترین عامل نیز در زمینه ی چاپ با کیفیت اسناد ، مربوط به کارتریج ها می شود. اگر در طول چاپ خود از کارتریج های غیر شرکتی و ناسازگار استفاده کنید طبیعتا ، کیفیت مناسبی را در چاپ اسناد نخواهید داشت. اما اصولی ترین راه در جهت خرید کارتریج های شرکتی و اورجینال HP Ink چه می باشد.؟ امروزه در بازار ما شاهد نمونه های زیادی از کارتریج های جوهرافشان به خصوص سری پر مصرف HP 60 می باشیم . بسیاری از افراد سودجو در جهت فروش بیشتر خود ، کارتریج های متفرقه را به بازار عرضه نموده اند.

 

خرید کارتریج شرکتی F4580

 

بسیاری از کاربران نیز به دلیل عدم آگاهی کامل این کارتریج ها را تهیه می کنند و در نتیجه ، کیفیت مورد نظر را از کارتریج نمی گیرند. بهترین و اصولی ترین راه در جهت خرید کارتریج های اورجینال و شرکتی ، خرید از مارکت های مجاز و نمایندگی ها می باشد. از این رو شما می توانید اقدامات اولیه را در جهت تهیه ی کارتریج سازگار با دستگاه خود به صورت شرکتی داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پلاتر 6 رنگ با ما در ارتباط باشید.