چهارکاره رنگی لیزری 277N | همواره پس از شنیدن نام اچ پی در بخش پرینتر های لیزری رنگی ، ما شاهد یک چاپگر با کیفیت و با توان بالا در چاپ بوده ایم. و سیاست کمپانی اچ پی در زمینه ی طراحی و عرضه ی محصولات اداری خود به گونه ای بوده . که کاربران همواره بتوانند بروی محصولات آن در بخش اداری و رایانه ای حساب ویژه ای باز نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مقایسه 283 FDW HP و 277DW وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

اما در ارتباط با چاپگر لیزری رنگی اچ پی 277 ، ما علاوه بر کوالیتی بالا در چاپ ، شاهد یک دنیای هوشمند در سیستم چاپگر HP می باشیم. این کمپانی با تحول تکنولوژی و استفاده از این موارد در پرینتر های خود ، دنیای جدید را در زمینه ی ماشین های اداری به ثبت رسانده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده ی نقد و بررسی پرینتر لیزری رنگی HP 277N با ما همراه باشید.

 

چهارکاره رنگی

پرینتر های چهار کاره ی رنگی به عنوان محصولی برتر در دو رشته به حساب می آیند. اچ پی پس از طراحی و عرضه ی این محصولات ، بازار چاپ و ماشین های اداری را  دچار تحول بسیار مثبتی کرد. پرینتر های چهارکاره عموما توانایی های نظیر پرینت ، کپی ، اسکن و فکس را به کاربران ارائه می دهند. این دستگاه ها در بخش اسکنر طراحی های متفاوتی دارند. اسکنر بسیاری از دستگاه های چهارکاره رنگی لیزری HP به صورت تخت و بسیاری دیگر همانند HP Color M277N به صورت ADF طراحی شده است .

 

چهارکاره رنگی

 

از حق نگذریم اچ پی M277 با طراحی به خصوص و شیک خود ، مناسب محیط های اداری و  سازمانی با هر نوع دیزاینی می باشد. طراحی این دستگاه در عین سادگی ، خاص و مجذوب کننده می باشد . از این رو ما می توانید با HP 277N به فضا های اداری و شرکت خود جلوه ی ویژه تری بدهید. به طور کلی این دستگاه با رنگ سفید طراحی و به بازار عرضه می شود. صفحه ی Display و پورت USB این دستگاه راه های ارتباطی بسیاری را به ما در حین پرینت ارائه می دهد. ابعاد و وزن این دستگاه همانطور که گفته شد مناسب و سازگار با محیط های اداری می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نماندگی HP همراه شوید.

 

نمایندگی HP

اچ پی پس از عرضه ی چهارکاره رنگی لیزری 277 color laser شاهد ، استقبال شدیدی از سوی کاربران و مصرف کنندگان شد. از این رو نسخه های بعدی این دستگاه را زودتر از زمان مشخص شده با بازار عرضه نمود. بسیاری از کاربران در ارتباط با مشخصات فنی این سری از پرینتر های لیزری رنگی اچ پی اطلاعاتی را از کارشناسان ما می خواهند. از این رو تصمیم داریم تا در این بخش به صورت کامل تری به موضوع مشخصات فنی و پردازشی سری HP 277 بپردازیم با ما در ادامه همراه باشید.

277 از سری چاپگر های برند اچ پی با تکنولوژی لیزری می باشد. که در دسته چاپگر های اداری و سازمانی این کمپانی جای گرفته است. سری 277N با توجه به تکنولوژی مجهز شده ی خود قابلیت نتورک یا همان شبکه را در اختیار کاربران قرار می دهد. HP 277N با وضوح چاپ 600 DPI به عنوان یکی از چاپگر های با کیفیت اچ پی در زمینه ی میان رده ها به حساب می آید.

 

نمایندگی HP

 

وزن تقریبی این دستگاه با محاسبه ی وزن کارتریج درون آن 16 کیلوگرم محاسبه شده است. طراحی مدرن و توان چاپ 30000 برگی این دستگاه باعث شده تا این دستگاه در سبد خرید بسیاری از کاربران HP قرار بگیرند. همانطور که گفته شد. اچ پی چهارکاره رنگی لیزری 277 در دسته دستگاه های چهار کاره می باشد. در ارتباط با کیفیت سایر قابلت های این دستگاه باید اضافه کنیم. که رزولوشن اپتیکال اسکنر این چاپگر 1200 DPI ، رزولوشن کپی 600 نقطه بر اینچ و رزولوشن فکس 300 DPI محاسبه شده است.

 

کارتریج HP 201A

اصلی ترین قطعه ی مصرفی این دستگاه ها را  کارتریج ها تشکیل می دهند. پس از جعبه گشایی ما شاهد ، عملکرد کارتریج سری 201A درون پرینتر لیزری رنگی 277N می باشیم. کارتریج 201 همواره نیازی به تعریف و تمجید ندارد و تمامی کاربران و مصرف کنندگان شاهد سابقه و رزومه ی خوب این کیت کارتریج می باشند. لازم به ذکر است که توان چاپ این کیت کارتریج لیزری در رنگ مشکی ، 1500 و در سایر رنگ های دیگر 1200 برگ توسط کمپانی اچ پی به صورت استاندارد محاسبه شده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی پرینترهای چندکاره اچ پی HP همراه شوید.

 

کارتریج HP 201A
چهارکاره رنگی لیزری