جوهر شارژ 1 لیتری HP 7520 فوتو اسمارت | یکی از اصلی ترین دلایل در ارتباط با محبوبیت فتو اسمارت ها مربوط به چاپ بی و نقص آنها می باشد. توجه ویژه که این دستگاه ها نسبت به رنگ بندی و ایجاد طیف های با کیفیت دارند. را در سایر دستگاه‌های دیگر اچ پی پیدا نخواهید کرد.

از این رو بسیاری از افرادی که در زمینه و محیط مربوط به چاپ عکس ، ساختن تصاویر گرافیکی و … مشغول به فعالیت می باشند. با دستگاه های فوتو اسمارت اچ پی مخصوصاً سری آل این وان 7520 آشنایی کامل دارند.

حال ما در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با جوهر 1 لیتری این دستگاه بررسی های لازم را انجام دهیم . کارشناسان ما در نمایندگی رسمی hp فیلترهای را در ارتباط با نحوه عملکرد و کیفیت جوهر این دستگاه ها در نظر دارند . از این رو این پست می تواند برای افرادی که نیاز به تهیه و یا شارژ کارتریج خود دارند مفید باشد.

 

جوهر شارژ 1 لیتری HP 7520

جوهر شارژ 1 لیتری HP 7520 | جوهر شارژ در مارکت ها امروزی ، در ابعاد و انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند. یکی از سخت ترین مسائل برای کاربران انتخاب جوهر سازگار با عملکرد کارتریج های خود می باشد.

در نظر داشته باشید که پرینتر های حساسی چون HP 7520 حتما باید از جوهر های رنگی و با کوالیتی بالا استفاده نمایند. این موضوع به دستگاه و کاربران کمک می کند تا بتوانند چاپ بهتر و با کیفیت تری نسبت به قبل داشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت فوتواسمارت ها و اسکن جت ها با ما همراه باشید.

 

جوهر شارژ 1 لیتری HP 7520

 

بسیاری از مصرف کنندگان در ارتباط با استفاده از کارتریج و جوهر های نا سازگار یا دستگاه ها ، سوالاتی را مطرح می نمایند. ! اگر شما درون مخزن و یا کارتریج پرینتر های فوتو اسمارت اچ پی ، از قطعات مصرفی ناسازگار استفاده کنید.

در مرحله ی اول شاهد کیفیت بد اسناد خود به صورت پله ای می باشید. سپس در مراحل بعدی دستگاه با از دست دادن قابلیت های خود دیگر توانایی چاپ اسناد را به کاربران نمی دهد و حتی ممکن است هد و برد این پرینتر ها به دلیل عملکرد غیر استاندارد دچار آسیب شود.

 

نحوه ی تشخیص جوهر سازگار با 7520

همانطور که گفته شد فوتو اسمارت ها حساسیت خاصی بروی قطعات مصرفی خود دارند. از این رو پیشنهاد کمپانی و نمایندگی در ارتباط با قطعات مصرفی این دستگاه ها ، استفاده از جوهر و یا کارتریج شرکتی و اورجینال می باشد.

در قدم اول شما باید به مدل دستگاه خود آشنایی کامل داشته باشید. به طور مثال فوتو اسمارت HP 7520 ، در قدم بعدی لازم است که شناسه و کد کارتریج خود را بداندی. به عنوان مثال HP 7520 از کارتریج 564 در سه رنگ آبی ، زرد و قرمز استفاده می نماید. همچنین رنگ مشکی سازگار با این فوتو اسمارت کارتریج 364 می باشد.

 

نحوه ی تشخیص جوهر سازگار با 7520

 

هنگامی که این موارد را مشخص شد ، شما باید حجم Dpi کارتریج و دستگاه خود را پیدا نمایید. DPI مربوط به کیفیت چاپ چاپگر و کارتریج ها در چاپ می شود. سپس پس از مشخص شدن این حجم خیلی آسان می توانید محصول و یا جوهر شارژ خود را از مارکت های مجاز سفارش دهید.

البته راه ساده تری هم وجود دارد. از طریق این راه شما می توانید در سریعترین زمان ممکن از طریق ارتباط ا کارشناسان ما ، جوهر شارژ دستگاه خود را در محل دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد فروش همراه شوید. جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های بزینسی کوچک با ما همراه شوید.