کابل برق P2035 پرینتر اچ پی | هر دستگاهی در حوزه ی ماشین های اداری و رایانه ای برای شروع بکار و استارت خود نیاز به یک کابل رابط دارند. در پرینتر های لیزری مشکی محبوبی چون HP Black P2035 ، این قطعه به نام کابل برق ، درون این دستگاه قرار گرفته است. به طور استاندارد طول این کابل برق 1.5 متر می باشد.

این قطعه به طور کلی درون تمامی جعبه های پرینتر های لیزری اچ پی می باشد. هدف و نقش این لوازم جانبی در چاپگر های اچ پی انتقال نیروی کافی برای روشن شدن و به کار درآمدن پرینتر هایی چون 2035 می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با پرینترهای حرفه ای اداری بررسی های لازم را انجام دهیم .

 

کابل برق P2035

 

کابل برق ، به طور کلی تمامی قطعات و ماشین های اداری اچ پی نیاز به کابل برق استاندارد با متریال ساخت مناسب و شرکتی دارند. اما بسیاری از کاربران بنا به دلایلی همچون خراب شدن کابل اولیه ، خرید دستگاه دست دوم ، گم کردن کابل و … ، HP power cable دستگاه خود را گم کرده و نیاز به تهیه ی مجدد آن دارند. از همین رو تصمیم داریم تا در جهت تهیه ی مجدد این قطعات اطلاعات موثری را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. با ما همراه باشید .

  • در وهله ی اول به هیچ عنوان به دنبال خرید کابل های فیک .غیر شرکتی نباشید. زیرا که این کابل ها با انتقال نادرست نیرو درون دستگاه ها ، باعث ایجاد اختلالات بسیاری در پرینتر می شوند
  • کابل های شرکتی HP به هیچ عنوان خیلی خشک . یا خیلی نرم نمی باشد.
  • بافت و کوالیتی ساخت این کابل ها به گونه ایست که در عین محکمی انعطاف لازم را به کاربران ارائه می دهد.
  • به طور معمول درون کابل های شرکتی ؛ نام تجاری HP به چشم می خورد .
  • کابل های شرکتی در یک تا سه اندازه ی استاندارد به نمایندگی های مجاز عرضه شده اند . شما می توانید با توجه به فضای خود کابل را خریداری نمایید.

 

 

کابل برق P2035

 

P2035 Power cable

شما کاربران گرامی می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید و یا نوع آشنایی با کابل های شرکتی اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات اچ پی همراه شوید. در نظر داشته باشید که پرینتر لیزری اچ پی 2035 ، به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات و ماشین های رایانه ای تک کاره ی لیزری رنگی به حساب می آید.

متاسفانه در طی چندین سال گذشته ، این دستگاه از مدار تولید خارج شده و کمپانی دیگر P2035 را به بازار عرضه نمی کند. البته این موضوع هیچگونه جای نگرانی برای مصرف کنندگان ندارد. زیرا که تمامی محصولات و قطعات جانبی این دستگاه تولید و برای عموم کاربران ارسال می شود. با ما همراه باشید.

 

P2035 Power cable

 

اما آسان ترین راه تهیه قطعات جانبی اچ پی چیست .؟ و کاربران چگونه می توانید محصولات شرکتی را تهیه کنند.؟ در نظر داشته باشید که اچ پی در جهت کسب رضایت کاربران خود ، قطعات را با بالاتری کیفیت طراحی و به بازار عرضه می کند . از این رو کاربران برای بدست آوردن قطعات شرکتی و سازگار با دستگاه خود نیاز به مراجعه به نمایندگی رسمی نزدیک به محل خود را دارند.

همچنین شما می توانید در جهت تهیه و خرید قطعات جانبی پرینتر لیزری مشکی اچ پی 2035 به صورت اینترنتی و تلفنی نیز اقدامات لازم را انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کار در نمایندگی رسمی همراه شوید. پرینتر های سازمانی چه پرینتر هایی هستند و چه قابلیت هایی دارند؟. جهت کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با پرینتر های سازمانی در نمایندگی HP با ما همراه باشید .