کارتریج اچ پی 129 جوهری مشکی | کارتریج جوهری HP 129 ، این سری از کارتریج های اچ پی به صورت تخصصی با رنگ مشکی طراحی و روانه ی بازار شده است. موضوع مهم و قابل توجه ای که در ارتباط با این دستگاه موجود دارد ، حجم چاپ مناسب و اداری – خانگی می باشد. این پرینتر به صورت استاندار قابلیت چاپ 500 تا 510 برگ را به ما میدهد. کاست و مخزن استفاده شده در این دستگاه قرار گرفته است. از این رو اگر به دنبال کارتریجی با قابلیت چاپ مناسب و قطعات مصرفی خوب هستید. می توانید HP 129 را در صف خرید خود قرار دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات مصرفی و کارگاه مرکزی اچ پی با ما در ادامه همراه باشید.

 

کارتریج اچ پی 129

موضوعات زیادی در ارتباط با کارتریج ها ، نحوه ی خرید ، نحوهی استفاده و تشخیص اصالت آنها وجود دارد. در نظر داشته باشید که کارتریج هایی چون HP 129 به صورت تخصصی به رنگ Black به بازار عرضه شده است. از این رو توانای بالایی در چاپ اسناد و تصویر های درخواستی کاربران را ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که در بسیاری از مواقع با خرید کارتریج اورجینال و شرکتی می توانید به طور کامل در حفظ سلامت دستگاه خود کوشا باشید. کاربران گرامی در نظر داشته باشید که در صورت استفاده از کارتریج های ناسازگار دستگاه شما در حالت Ready قرار نمی گیرد و در ادامه با ما همراه شوید.

 

 

کارتریج اچ پی 129

 

 

همواره بسیاری از کاربران در تلاش اند تا با خرید قطعات مصرفی با کیفیت پایین تر در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشند.! این امر به عنوان یکی از مخرب ترین موارد در زمینه ی ماشین های اداری به حساب می آیند. در نظر داشته باشید که هر یک از این کارتریج ها دارای تراشه های به خصوصی می باشند. بعضا خیلی از مواقع پیش آمده که کاربران پس از خرید کارتریج های غیر شرکتی ، با ارور هایی مبنی بر عدم شناسایی چیپ توسط دستگاه رو به رو می شوند. در ادامه در همین راستا بررسی های دقیقتری را انجام می دهیم.

 

جوهر اصلی HP

موضوعی که همواره مورد پرسش کاربران قرار می گیرد بحث استفاده از کارتریج ها می باشد. آیا همه کارتریج های جوهر HP یکسان هستند؟ در نظر داشته باشید که هر یک از کارتریج های اچ پی به خصوص سری HP black ink 129 دارای یک چیپ می باشد. هر تراشه برای کار با یک سری خاص از چاپگرها به طور منحصر به فرد کدگذاری شده است. پس با توجه به این استدلال و این نحوه ی کارکرد قطعات ، شما نمی توانید. از سایر مدل کارتریج های دیگر در دستگاه خود استفاده نمایید. زیرا که دستگاه شما به آن چیپ و کارتریج واکنش نشان می دهد.

 

جوهر اصلی HP

 

مدت دوام کارتریج HP 129

به طور کلی از کارتریج های جوهری تا چه مدتی می توان استفاده نمود. لازم است بدانید که تمامی کارتریج های جوهری اصل دارای یک تاریخ تولید و یک تاریح انقضا می باشند. پس هنگام خرید تاریخ اتمام آنها به عنوان تاریخ انقضا بروی جعبه درج شده است. اما در نهایت تمامی کارتریج های اچ پی پس از تولید به مدت دو سال قابل استفاده می باشند. البته به دلیل حساسیت بالای چاپگر های جوهری ، کاربران باید موارد زیادی را از جمله پرینت ها منظم انجام داده. که در ادامه ی مصرف خود با مشکل خشک شدن کارتریج و هد رو به رو نشوند.

 

پرینتر های سازگار با HP  129

کارتریج مشکی HP 129 سازگار با پرینتر های جوهرافشان HP D41163 ، HP 6313 ، HP 5063 ، HP 470B ، HP 2573 و … سازگار می باشند. اگر شما هم کاربران پرینتر های جوهری و کارتریج های HP 129 می باشید. می توانید در ادامه و با تماس با بخش پشتیبانی از خدمات و قابلیت های بیشتر نمایندگی و کارتریج HP 129 با خبر بشوید. البته در نظر داشته باشید. که در این بخش می توان به شارژ کارتریج های جوهری و نحوه ی سازگاری آنها پس از شارژ با پرینتر های اچ پی نیز به موضوعات مهم اشاره نمود. لازم به ذکر است. که :

پرینتر های جوهری بنا به حساسیت های بالای خود در چاپ. از قوانین خاصی پیروی می کنند. لذا در همین راستا بسیاری از کارتریج ها پس از شارژ دیگر مورد تایید دستگاه ها قرار نمی گیرند. پیشنهاد نمایندگی رسمی اچ پی به شما کاربران گرامی این است. که پس از اتمام کارتریج های جوهری، از سری کارتریج های جدید و استاندارد جهت پیش بردن مراحل چاپ خود ، استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارور کارتریج های اچ پی با ما در نمایندگی در ارتباط باشید.

 

پرینتر های سازگار با HP  129

 

کارتریج اچ پی 129 را برای پرینترهای HP Officejet H470wbt, K7103, 100, 6313,6213, Deskjet 6943, 6983, D4163, 594, Photosmart 2573, 8053, 8753, C5283, C4183, D5063 سفارش دهید. سری خانواده های فوتو اسمارت برای کارتریج اچ پی 129 از پرمصرف ترین چاپگرهای موجود بشمار میروند. کارتریج اچ پی 129 را در hpaba بصورت پک شرکتی مالزی یا سنگاپور با دوام و ماندگاری بیشتر سفارش دهید. کارتریج اچ پی 129 و کلیه کارتریج های جوهری به لحاظ خشک شدن در صورت استفاده دیر به دیر شامل گارانتی تعویض نخواهند بود.