نمایندگی HP در ایران اچ پی | مرکز ماشین های اداری و رایانه HPaba نماینده رسمی محصولات اچ پی در ایران پس از 2 دهه فعالیت در زمینه ماشین های اداری و رایانه در سال 1389. به ثبت رسمی رسید.

پس از اخذ مجوز های مربوطه از مراجع ذیصلاح و راه اندازی و تجهیز مرکز خدمات اچ پی در تهران تا به امروز در. امر توسعه و گسترش خدمات ماشین های اداری و رایانه ای اچ پی فعالیت دارد.

تامین و توزیع دستگاههای مذکور و همچنین مواد مصرفی ماشین های اداری نیز در دستور کار این شرکت قرار گرفت و با راه اندازی و تجهیز کارگاه های مربوطه در امر آموزش تخصصی تعمیرات و پشتیبانی و امور مشتریان نیز فعالیت دارد.

 

نمایندگی HP در ایران اچ پی

تهیه و توزیع مواد مصرفی نمایندگی HP. در ایران نیز به تمام نقاط کشور عزیزمان ایران همه روزه در ساعات اداری شرکت در دستور کار قرار دارد. همچنین اعزام تکنسین های کارآزموده و دوره دیده در مرکز کارشناسی ماشین آلات اداری به تمام شهرها انجام میشود.

تعمیر و شارژ پرینترهای اچ پی و موارد مصرفی آنها و همچنین تعمیرات لپ تاپ و PC. بعداز خدمات دستگاههای اداری به موضوع فعالیت های شرکت اضافه شد. و طیف گسترده ای از کاربران را تحت پوشش خدمات خود قرار داد. در این راستا تامین و ارائه انواع قطعات لپتاپ و کامپیوترهای hp در این مرکز امکان پذیر است.

 

 

 

نمایندگی HP در ایران

 

 

 

 

 

 

همچنین ارسال انواع قطعات اورجینال و شرکتی با گارانتی های متنوع اچ پی به نقاط مختلف ایران برای همکاران گرامی امکان پذیر است.شارژ کارتریجهای پرینترهای لیزری مشکی و رنگی تک کاره و چندکاره با تونر اورجینال شرکتی نیز در کارگاه شارژ کارتریج برای کاربران تهران و شهرهای دیگر راه اندازی و تجهیز گردید.

تهیه انواع تونرهای لیزری مشکی و لیزری رنگی بصورت پک اورجینال با DPI مخصوص در انواع مدلهای موجود و همچنین جوهرهای اصلی در اندازه های مختلف برای یک یا چند بار شارز کارتریجهای جوهرافشان در پرینترهای دسک جت ، فوتو اسمارت و آفیس جت در این مجموعه انجام میشود.

 

 

 

 

HPaba

 

 

 

 

HPaba

HPaba. مفتخر است پس از دو دهه فعالیت در حوزه IT. و اخذ جواز اتحادیه فن آوران استان تهران و جواز اتحادیه دستگاههای مخابراتی موفق به عضویت در شورای عالی انفورماتیک شده و. با رتبه بندی خوبی در زمره واحدهای برتر خدمات دهنده حوزه IT. قرار گیرد. همچنین دریافت مجوز های لازم برای وب سایت رسمی شرکت به آدرس hpaba.com. صورت گرفت و در فوتر سایت قرار گرفته است که سندیت اصالت و اطمینان کاربران باشد. این مجوزها عبارتند از:

  • اینماد ( نماد اعتماد الکترونیک از مرکز بازرگانی اداره صنعت ، معدن و تجارت ایران ).
  • نماد ساماندهی رضا از مرکز فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد.
  • مجوز کشوری اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی.
  • گواهی SSl جهت امنیت اطلاعات کاربران سایت.
  • سرتیفیکیت جشنواره وب و موبایل ایران.

 

فعالیت های شرکت

برخی از فعالیت های شرکت در حوزه تعمیرات رایانه شامل انجام امور نرم افزاری و سخت افزاری انواع لپ تاپ های شرکت میگردد. امور نرم افزاری که شامل تعویض ویندوز و رفع ایرادات نرم افزاری و نصب برنامه های کاربردی و امور سخت افزاری که شامل تعمیر و تعویض قطعات سخت افزاری دستگاههاست.

قطعاتی همچون مادربرد ، صفحه نمایش ، هارد ، درایو ، قاب دستگاه و چیپ گرافیک و موارد متعدد دیگر . در حوزه ماشین های اداری نیز تعمیر انواع پرینتر و پلاتر همچنین اسکنر و کارتریج و فاکس در قالب دستگاههای اداری و خانگی انجام میشود. خدماتی چون تعمیر و تعویض ترنسفرکیت ، فیوزینگ ، فیدر و اسکنر ، قطعات کامل کاغذکش ، برد فرمتر و برد DC لیزر و شاسی دستگاهها که توسط تکنسین های دوره دیده در مرکز آموزشی HPaba. انجام میشود.